عملیات اخیر ایران یک اقدام محدود و حساب‌شده علیه مراکز نظامی صهیونیست‌ها بود

حجت الاسلام مطیعی عملیات اخیر ایران را یک اقدام محدود و حساب‌شده علیه مراکز نظامی صهیونیست‌ها عنوان کردوگفت: جمهوری اسلامی «فعلا» با سایر مراکز رژیم صهیونیستی کاری ندارد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی -نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان با تقدیر از عملیات موشکی و پهبادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع رژیم صهیونیستی گفت: این عملیات شادمانی اقشار مختلف مردم را به دنبال داشت.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تاکید بر اینکه عملیات اخیر یک اقدام محدود در راستای انتقام خون شهدای کنسولگری ایران در دمشق بوده است تصریح کرد: این عملیات یک اقدام تنبیهی و تلافی‌جویانه بود تا رژیم صهیونیستی را نسبت به جنایات وحشیانه‌اش متنبه کند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه در این عملیات هیچ مرکز بیمارستانی، مسکونی یا آموزشی در سرزمین‌های اشغالی مورد هدف قرار نگرفت افزود: اهداف این عملیات صرفا به پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی بویژه محدود شده بود که این امر نشان می‌دهد ایران برخلاف صهیونیست‌ها در اقدامات نظامی خود نیز به مسائل انسانی توجه دارد.

حجت‌الاسلام مطیعی با تاکید بر اینکه تمام ساکنین سرزمین‌های اشغالی، افرادی اشغالگر و هم‌عقیده با سران رژیم صهیونیستی هستند اظهار کرد: نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران فعلا با سایر مراکز رژیم جعلی صهیونیستی کاری ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

نماینده مقام معظم رهبری در استان سمنان با بیان اینکه ایران در این عملیات فقط بخش کوچکی از توان نظامی خود را به نمایش گذاشت گفت: با همین اقدام نیز هیمنه پوشالی رژیم خون‌آشام صهیونیستی شکسته شد و اگر صهیونیست‌ها بخواهند بی‌عقلی خود را بطور کامل نشان دهند و دست به اقدام دیگری بزنند در آن صورت قدرت واقعی جمهوری اسلامی ایران را درک خواهند کرد.

وی تقویت جبهه مقاومت را یکی از ثمرات مهم عملیات مقتدرانه اخیر دانست و افزود: متاسفانه در این شرایط نیز افراد معدودی همچنان در حال مایوس کردن مردم و ایجاد نارضایتی هستند و مدعی می‌شوند از ابتدای انقلاب تاکنون چیزی جز گرفتاری وجود نداشته در حالی‌که تقویت عزت و اقتدار ایران اسلامی، تثبیت امنیت ملی و تمامیت ارضی یکی از دستاوردهای بزرگ عملیات اخیر بود.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه اقدام نظامی شب گذشته پس از برگزاری جلسات متعدد در شورای عالی امنیت ملی و دستور فرماندهی معظم کل قوا انجام گرفته است گفت: عملیات اخیر یک اقدام سنجیده و حساب‌شده بود که با هدف دفاع از امنیت ملی اجرایی شد.

حجت‌الاسلام مطیعی در ادامه با اشاره به طرح فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی برای برخورد با هنجارشکنان در حوزه عفاف و حجاب اظهار کرد: از تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی و حاکمیتی انتظار می‌رود با فراجا در اجرای این طرح بطور کامل همراهی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه رعایت عفاف و حجاب ابتدا باید از ادارات و دستگاه‌های دولتی آغاز شود گفت: نهادهای ساختارپذیر که به نوعی ذیل حاکمیت تعریف می‌شوند باید بیش از سایرین نسبت به رعایت قوانین جاری کشور و نیز حدود شرعی اهتمام داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با یادآوری رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص عفاف و حجاب ادامه داد: ایشان مساله عفاف و حجاب را یکی از ابزارهای دشمن برای ضربه زدن به اصل نظام و انقلاب دانستند لذا از بانوان و دختران عزیز می‌خواهیم با رعایت عفاف و حجاب توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

امام جمعه سمنان با طرح روایتی از امام موسی کاظم(ع) گفت: امام کاظم(ع) فرمود یکی از صفات مهم والیان و کارگزاران یعنی مسئولان بخش‌های مختلف آن است که نسبت به زیردستان خود احساس مسئولیت کنند و در برابر آنها تواضع و فروتنی داشته باشند.

حجت‌الاسلام مطیعی با بیان اینکه اینکه نظام جمهوری اسلامی موظف به اجرای احکام دینی و شرعی است به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهور به استان اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم مسائل اساسی استان بویژه مسأله آب و جمعیت در این سفر مورد توجه قرار گیرد و شاهد برکات این سفر برای استان سمنان باشیم.

آمادگی برای برگزاری دور دوم سفر رئیس جمهوربه استان سمنان کاملاً وجود دارد

سید محمد رضا هاشمی- استاندار سمنان نیز در این جلسه ضمن بیان اینکه در آینده نزدیک احتمالاً پایان هفته جاری میزبان رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت در استان سمنان خواهیم بود، ابراز داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، نهادها و سازمان‌های استان آمادگی کامل را در این خصوص داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه آمادگی برای برگزاری دور دوم سفر رئیسی به استان کاملاً وجود دارد، افزود: هم اکنون نیز برنامه‌ریزی و اقدامات لازم در حال انجام است.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه زمان شناسی نیاز شناسی و ظرفیت شناسی نیز سه عامل موفقیت دولت است، ابراز داشت: برنامه‌ریزی، نشست‌های تخصصی و اقدامات در استان سمنان به منظور تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» صورت گرفته است.

هاشمی ضمن بیان اینکه بیش از یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان تخصیص اعتبارات برای استان اعلام شده است، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تا قبل از پایان مهلت قانونی، جذب اعتبارات را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ضمن بیان اینکه استان سمنان طی سال گذشته در حوزه ازدواج و تولد نوزادان در رتبه‌های پایین کشوری قرار گرفت، افزود: با توجه به قرار داشتن در بحث بحران جمعیتی استان می‌طلبد تا این مهم به صورت ویژه‌تر پیگیری و اجرایی شود.

جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار سمنان، معاونین استاندار و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران و اعضای شورای تامین استان برگزار شد.

کد خبر 1758950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha