۷ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به روستای بندان اجرایی شد

مرادی گفت: از ۹ مصوبه سفر استاندار خراسان جنوبی به روستای بندان، هفت مصوبه اجرایی شده است.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی مرادی امروز (۱ اردیبهشت) در جریان دهگردشی در روستای بندان با اشاره به درخواست روشنایی چمن مصنوعی در روستای بندان، اظهار داشت: این مهم انجام می شود تا رضایت نوجوانان و جوانان حاصل شود.

وی گفت: شورای روستای بندان باید درخواست روستای هدف گردشگری را ارائه دهند، در این روستا باید اقامتگاه ها بیشتر و تجهیز شوند.

وی با بیان اینکه ریگ یلان نهبندان گرم ترین نقطه جهان است، افزود: شرایط و امکانات باید برای گردشگری این مهم مهیا شود، تپه‌های ماسه‌ای شهرستان ظرفیت های خوبی برای گردشگری است.

سرپرست فرمانداری نهبندان گفت: برای اشتغالزایی مددجدیان کمیته امداد، مردم روستا می‌توانند برای نصب پنل خورشیدی و دریافت تسهیلات به کمیته امداد مراجعه کنند.  

مرادی با بیان اینکه در روستای بندان مشکلی برای واگذاری زمین نداریم، گفت: کمک بلاعوض برای ساخت ۷۰ مسکن در این روستا انجام شده است.  

وی با اشاره به ۹ مصوبه استاندار خراسان‌ جنوبی در سفر به نهبندان گفت: از این تعداد هفت مصوبه اجرایی شده است. یک میلیارد تومان به راه کوه لوله تخصیص و ۲ میلیارد تومان دیگر اختصاص یافته است.  

وی عنوان کرد: یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برای قنوات بندان تصویب شده است، نهاده‌های دامی بین عشایر توزیع و یک میلیارد تومان برای سد بندان هم اختصاص یافته است.  

سرپرست فرمانداری نهبندان با بیان‌ اینکه مطالعات رودخانه بندان در حال انجام است و حتما انجام می شود، گفت: روستانشینان بندان برای ما خط شکنان مرزی هستند و در مقابل آن ها وظیفه داریم، لذا این مهم پیگیری می شود تا دغدغه مردم برطرف شود.

کد خبر 1759676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha