۵ کانون تخصصی خدمت رضوی در آران و بیدگل افتتاح می‌شود

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل از افتتاح ۵ کانون تخصصی خدمت رضوی در آران و بیدگل تا پایان نیمه نخست امسال خبر داد.

عباس آذرباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: مقدمات راه‌اندازی ۵ کانون تخصصی زیارت، تبلیغ دینی، حقوقی، مشاوره و مددکاری، سلامت انجام شده که در نیمه نخست امسال قابل افتتاح و فعالیت است.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل افزود: در حال حاضر سه کانون خدمت رضوی تخصصی خبر و فضای مجازی، بانوان و خانواده و تعلیم و تربیت در آران وبیدگل فعال است.

آذرباد ادامه داد: کانون‌های تخصصی به‌دلیل ارتباط مستقیم با بنیاد کرامت آستان قدس رضوی و هماهنگی برای اجرای برنامه‌ها بر اساس مهم‌مترین و به‌روزترین نیازها، اولویت سنجی شهرستان، بررسی توان و ظرفیت شهر نقش موثر و راهگشایی در گره‌گشایی و محرومیت زدایی از نیازمندان و جامعه هدف دارد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی آران و بیدگل اجرای پویش‌ها و طرح‌های بنیاد کرامت آستان قدس رضوی از طریق کانون‌های تخصصی در شهرستان از جمله طرح حُسنا(تامین جهیزیه نوعروسان با مشارکت و همکاری بنیاد کرامت رضوی و کانون تخصصی بانوان وخانواده رضوی) را از طرح‌های اثرگذار کانون‌های خدمت رضوی تخصصی دانست وگفت: طرح «هر شهروند یک باور رضوی» دفتر خدمت رضوی این شهرستان نیز آثار و برکات متعددی از جمله حضور و تعامل سازنده خیرین به عنوان یاوران رضوی در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را داشته است.

دفتر خدمت رضوی آران و بیدگل «شهر نمونه امام رضایی» در دهه کرامت سال ۱۴۰۰  به صورت رسمی با ۳۶ خادمیار تاسیس شد که تاکنون فعالیت‌های بسیار شاخصی در حوزه محرومیت زدایی و گره‌گشایی از نیازمندان و افراد آبرودار از تامین جهیزیه، تعلیم و تربیت، فرزندآوری و فرزندپروری، خانه و خانواده، تهیه سیسمونی و رضایت طلبکاران مالی را با حفظ شأن و منزلت کرامت انسانی احسان جویان انجام داده‌است.

در حال حاضر این دفتر با حضور ۱۹۵ خادمیار رسمی رضوی ( ۱۱۱ نفر زن و ۸۴ نفر مرد)، ۲ یاور رسمی رضوی در ۱۱ کانون عمومی مستقر در ۱۱ منطقه شهرستان و هم‌جوار با مراکز خیریه، فرهنگی و مذهبی و سه کانون تخصصی فعال تعلیم و تربیت، بانوان و خانواده، خبر و فضای مجازی در شهرستان فعالیت‌های تاثیرگذار، سازنده و شاخص و برجسته خود را در سطح شهرستان انجام می‌دهد.

کد خبر 1759904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha