مساجد، بقاع متبرکه و امامزادگان میزبان جشن‌های دهه کرامت در استان زنجان هستند

به گفته حجت الاسلام ناصر، جشن‌های دهه کرامت به صورت مردمی و به میزبانی مساجد، بقاع متبرکه و امامزادگان استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان امروز در جلسه هماهنگی ستاد دهه کرامت استان زنجان اظهار کرد: دهه کرامت از ۲۱ اردیبهشت همزمان با سالروز میلاد حضرت معصومه(س) آغاز و تا ۳۱ اردیبهشت ماه سالروز میلاد امام رضا(ع) ادامه دارد.

وی با یادآوری اینکه در تلاش هستیم تا برنامه‌های این دهه به صورت مردمی و خودجوش اجرا شود، افزود: اجرای برنامه‌های دهه کرامت در مساجد بالاخص مساجد مزین به نام امام رضا(ع) و امامزادگان نیز در دستور کار قرار گیرد. همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر در مساجد روستایی تاکید خواهد شد.

به گفته حجت الاسلام ناصر، راه اندازی کمپین های موضوعی در فضای مجازی، راه اندازی کاروان شادی، اجرای طرح تلاوت و هدیه ثواب آن به روح حضرات، تزئین اماکن و مساجد، اعزام کاروان با پرچم رضوی به مناطق مختلف استان، اجرای مسابقه کتابخوانی، قرائت صلوات خاصه امام رضا در مساجد، توزیع غذای گرم در بین نیازمندان و حضور خادمان حضرت معصومه و امام رضا در قالب سفیران کریمه و کاروان زیر سایه خورشید از برنامه های پیشنهادی دستگاه های عضو ستاد است.

خدیری مدیر شعبه جامعه‌القرآن کریم خواهران زنجان هم در این جلسه به برنامه‌های این نهاد در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: در طول دهه کرامت ۳۰ برنامه با محوریت تمرکز بر روی بانوان  خواهیم داشت که محفل قرآنی بزرگ با رویکرد ایجاد فضای شاد برای عموم خواهران و بانوان از جمله این برنامه‌ها است.

مدیر جامعه‌القران کریم خواهران زنجان با تاکید بر اینکه بیشتر برنامه‌های ویژه دهه کرامت را به بانوان و دختران اختصاص دادیم تصریح کرد: محل اجرای این برنامه‌ها نیز با توجه به فضا و شرایط پارک بانوان در این محل متمرکز خواهد بود.

خدیری همچنین از برگزاری جشن بزرگ شادی همزمان با روز میلاد امام رضا(ع) در پارک بزرگ گلشهر زنجان خبر داد.

کد خبر 1760785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha