فضای شهر ورامین امروز عطر آگین شهید دفاع مقدس شد

مراسم تشییع «شهید حجت اله یوسفیه» در مسیر میدان امام حسین (ع) تا میدان امام (ره ) با حضور خانواده معظم شهدا ،مردم شهید پرور و رامین و مسؤلان عطر افشانی و گلباران شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، ظهر امروز دوشنبه(۱۷اردیبهشت ماه)پیکر معلم شهید حجت اله یوسفیه پس از ۳۹ سال غربت و چشم انتظاری برروی دستان مردم شهید پرور ورامین تشییع و در گلزار شهدای حسین رضا (ع ) تدفین شد.

در این مراسم که با حضور آحاد مردم و مسئولین برگزار شد، خانواده محترم این شهید شهادت فرزندشان در مسیر اسلام و دفاع از انقلاب اسلامی را یک افتخار وصف ناشدنی توصیف کردند و خواستار بهره گیری از سیره و روش شهدا در تمامی ابعاد نظام اسلامی شدند.

شهید حجت اله یوسفیه سال ۱۳۶۴ در عملیات فتح در شهر سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود،و پس از ۳۹ سال انتظار به آغوش خانواده و به خاک ایران بازگشت.

لازم به ذکر است، پیکر مطهر شهید یوسفیه با استقبال گرم و پر شور مردم دیار قیام و خون با گفتن یا حسین و یازهرا در طول مسیر گلباران شد و پیکر معلم شهید با همراهی خانواده معزز شهید ،مردم و مسؤلان به گلزار شهدای حسین رضا ( ع) ورامین بدرقه و تدفین شد.

گفتنی است، شهرستان ورامین ۷۵۸ شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.

کد خبر 1761986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha