تظاهرات دانشجویان آمریکا و اروپا الگو گرفته از اقتدار نظام ایران اسلامی است

حجت الاسلام حیدری کاشانی با بیان اینکه تظاهرات دانشجویان آمریکا و اروپا الگو گرفته از اقتدار نظام ایران اسلامی، جبهه مقاومت، درایت مقام معظم رهبری و جهانی شدن بیداری اسلامی است گفت: شیطان می خواهد با گرفتن انسانیت، حقیقت، اخلاق، دین و ایمان، حیا را در جامعه از بین ببرد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام محمدباقر حیدری کاشانی _ مدیر موسسه بین المللی طلیعه ظهور مهدویت در جمع پایوران و سربازان سپاه قدس گیلان شیطان شناسی و شیطان ستیزی را از موضوعاتی دانست که در قرآن به آن اشاره شده است.  

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه خداوند در آیات ۱۶-۱۷ سوره اعراف از تهاجم‌ بی‌امان شیطان بر قلوب انسان و ساحت ولایت و امامت پرده‌برداری کرده است گفت: ناامیدی به ویژه ناامیدسازی در عرصه اقتصادی و معیشتی از تلاش های اصلی  تهاجم شیطان است.  

حجت‌الاسلام حیدری کاشانی با اشاره بر سفارشات اهل بیت(ع) و رهبران الهی بر ضرورت امیدوارسازی در جامعه انسانی ادامه داد: نیازمند شناخت بحث بهشت شناسی، دوزخ شناسی و ابدشناسی در مقابل تهاجم شیطانی هستیم.

وی، برخورد منفعالانه در برابر تهاجمات دشمن را نادرست خواند و اظهار کرد: باید با حربه‌هایی از جنس حربه دشمن، مسلح بود.

حجت‌الاسلام حیدری کاشانی همچنین استقلال اقتصادی و کسب مال حلال را بدون وابستگی و دلبستگی به دنیا خوب دانست و اضافه کرد: ترویج شل حجابی و برهنگی از دیگر تهاجمات شیطان است که می خواهد با گرفتن انسانیت، حقیقت، اخلاق، دین و ایمان، حیا را در جامعه از بین ببرد.  

وی همچنین خواستار جهاد تبیین از سوی عالمان دینی در مقابل شبهه سازی دشمن در واجب عفاف و حجاب شد و ادامه داد: در معارف دین خدا و شبهاتی که از سوی دشمن مرتب در حال تزریق شدن است باید معرفت و بصیرت دینی عمیق داشته باشیم.  

حجت‌الاسلام حیدری کاشانی به قتل عام صیهونیست ها در جنگ با مردم غزه اشاره و آنان را یهودیانی انحرافی معرفی کرد و گفت: صیهونیست با وقاحت تمام با قتل عام کودکان و معصوم خوی شیطانی خود را به نمایش گذاشته‌اند.

 وی با بیان اینکه تظاهرات دانشجویان آمریکا و اروپا الگو گرفته از اقتدار نظام ایران اسلامی، جبهه مقاومت، درایت مقام معظم رهبری و جهانی شدن بیداری اسلامی است  گفت: دشمن با دست خود و توطئه‌های فراوانی که در جنگ با مردم غزه و حمله به کنسولگری ایران داشته، در حال نابودی است.

تظاهرات دانشجویان آمریکا و اروپا الگو گرفته از اقتدار نظام ایران اسلامی است

کد خبر 1762407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha