فضای شهرها امام رضایی(ع) شود

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد به برنامه های دهه کرامت اشاره کرد و گفت: فضای شهرها امام رضایی(ع) شود.

حجت الاسلام والمسلمین «عبدالرحیم عبودی» ضمن تبریک پیشاپیش دهه کرامت در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: می‌طلبد که در زمینه فضاسازی شهرهای استان برای اطلاع عموم مردم، فضای شهر امام رضایی شود.

رئیس دفتر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید برای فضای شهر در چنین مناسبت مهمی برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد، گفت: ادارات نیز در این زمینه مسئولیت سنگین‌تری بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه برای حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در شهرهای استان با افتخار در خدمت خادمان حرم امام رضا علیه السلام هستیم، ادامه داد: ائمه جمعه در شهرهای استان در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری جشن‌های مفصلی هستند.

حجت الاسلام عبودی با اشاره به گردهمایی ائمه جمعه سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد که در چند روز قبل برگزار شد، افزود: در این نشست در زمینه برگزاری مطلوب برنامه‌های دهه کرامت رایزنی‌های لازم صورت گرفت.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امسال در ایام دهه کرامت اردوی خانوادگی برای ائمه جمعه سراسر استان پیش بینی شده و برنامه مهم در این اردو، به مناسبت میلاد با سعادت کریمه اهل بیت (س) تجلیل از دختران برگزار می‌شود.

وی به برگزاری نشست با مسئولین ستادهای نماز جمعه استان اشاره کرد و گفت: بنا داریم که در دهه کرامت به مناسبت روز دختر از دختران عضو ستادهای نماز جمعه تجلیل داشته باشیم.

کد خبر 1762410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha