دیدار خانواده شهید رحیمی با کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) در کرمانشاه

کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) با حضور در منزل شهید فرض اله رحیمی با خانواده این شهید والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.  

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) در آستانه میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س)، با حضور در منزل یکی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، پیام‌آور رحمت و کرامت شدند.  

براساس این گزارش، خادمین آستان مقدس بانوی کرامت در دیدار با خانواده معظم شهید فرض اله رحیمی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع امنیت و سلامت؛ از صبر و استقامت والدین و خانواده این شهید والامقام تجلیل کردند.  

همچنین، ذکاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) در این دیدار ضمن تقدیم هدیه متبرک آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) به خانواده معظم شهید رحیمی، با بیان و تجدید خاطرات شیرین شهید از زبان خانواده‌ گرانقدرش، یاد و خاطره او را گرامی داشتند.  

دیدار خانواده شهید رحیمی با کاروان سفیران کریمه اهل بیت(س) در کرمانشاه

گفتنی است شهید فرض اله رحیمی در سال ۱۳۴۲ در یک خانواده مذهبی در شهرستان هرسین دیده به جهان گشود. این شهید والامقام با شرکت فعالی در مبارزات انقلابی داشته و بعد از پیروزی انقلاب در سال ۶۱ به عضویت سپاه پاسداران درآمده وعازم خدمت مقدس سربازی شد و در این دوران در چندین عملیات بزرگ در جنوب کشور شرکت داشت لذا با اتمام خدمت مقدس سربازی، پس از مدتی کوتاه در شهر کرمانشاه، به صورت داوطلب به جبهه بازگشت و به عنوان مربی غواصی در تیپ نبی اکرم(ص) واحد اطلاعات عملیات مشغول به انجام وظیفه گردید که همزمان شد با  عملیات والفجر۹  و با نقشی تأثیرگذار در این عملیات شرکت کرد و مجروح شد.   

لازم بذکر است، شهید رحیمی هیچگاه نمی نشست و همیشه در حال تلاش برای دفاع از انقلاب بود و از این منطقه به آن منطقه حضوری فعال داشت. این شهید والامقام ۱۷ اسقند ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گردید وبه اربابش سید الشهدا پیوست.

کد خبر 1762481

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha