مسجد میراث امام رضا(ع) و مسجدی‌ها میراث‌دار آن هستند

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی گفت: مسجد میراث امام رضا(ع) است و مسجدی‌ها میراث‌دار آن هستند لذا با شرکت در مراسم‌ها و راهپیمایی‌های این چنینی این میراث ارزشمند را گزند مصون می‌دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، دختران  کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشهد دوشادوش بانوان و دختران مشهدی در آستانه ولادت حضرت معصومه(س) آیین گلباران حریم پرنور رضوی را در زیر باران رحمت الهی برگزار کردند.

دختران مسجدی سرزمین خورشید با اجتماع در میدان شهدای مشهد به سمت حرم مطهر ثامن‌الحجج(ع) حرکت و در رواق امام خمینی حرم مطهر رضوی جشن میلاد کریمه اهل بیت را برگزار کردند.

مسجد میراث امام رضا(ع) و مسجدی‌ها میراث‌دار آن هستند

حجت الاسلام والمسلمین حسن افکار، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار شبستان از مشهد ضمن تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، اظهار کرد: هر ساله ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی مراسم گلباران و راهپیمایی را از میدان شهدا تا حرم مطهر به جهت عرض تبریک میلاد حضرت معصومه(س) به وجود مقدس امام رضا(ع) تدارک می‌بیند.

وی تصریح کرد: مسجد میراث امام رضا(ع) و مسجدی‌ها میراث‌دار این گنج با ارزش هستند. امید است که با همکاری پرشور مردم میراث‌داران شایسته‌ای برای این میراث بزرگ باشیم.

پایان پیام/

کد خبر 1762515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha