استان سمنان میزبان کاروان بزرگ زیر سایه خورشید می شود

سعدالدین با اشاره به حضور کاروان بزرگ زیر سایه خورشید، ویژه خادمان حرم مطهر رضوی در استان سمنان به مناسبت دهه کرامت گفت: برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در مناطق مختلف هشت شهرستان سمنان برنامه‌ریزی شده است.

حسن سعدالدین- مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان در سمنان، ضمن اشاره به برنامه‌های شاخصی که در دهه کرامت در استان سمنان برگزار می‌شود، گفت: استان سمنان در این ایام میزان کاروان بزرگ زیر سایه خورشید، ویژه خادمان حرم مطهر رضوی است.

وی افزود: در این برنامه خادمان حرم رضوی با پرچم ویژه حرم مطهر امام رضا (ع) در اغلب نقاط استان سمنان حضور پیدا کرده و برنامه‌ای معنوی را به اجرا در می‌آورند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان برگزاری جشن خادمیاران با حضور آیت الله میرباقری منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری، برپایی نمایشگاه وعده صادق، راهپیمایی شاد خانوادگی از میدان امام رضا(ع) سمنان تا پارک موزه دفاع مقدس، توزیع بسته‌های معیشتی، بازدید از خانواده‌های شهدا و جانبازان  را از برنامه های دهه کرامت برشمردوافزود: همچنین برگزاری جشن موتوری و خودرویی، محفل ادبی پنجره فولاد، غبارروبی امامزادگان و گلزار شهدا، برنامه ۱۰ مسجد ۱۰ کرسی قرآنی، اطعام۲۰ هزار نفر، ایجاد بازارچه سرای خاتون برای ارائه صنایع دستی بانوان و آزادسازی پنج زندانی جرائم غیرعمد با یک میلیارد ریال اعتبار، از دیگر برنامه‌های شاخص دهه کرامت خواهد بود.

وی به برگزاری ۲ اردوی نذر سلامت در دهه کرامت اشاره کرد و گفت: اعزام تیم دندانپزشکی به روستاهای منطقه کالپوش از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان با بیان اینکه در ایام دهه کرامت همچنین آزادی پنج زندانی جرایم مالی و غیرعمد از زندان‌های استان سمنان برنامه‌ریزی شده است، افزود: بدهی این زائران با کمک اعضای کانون‌های خادمیاران و مردم پرداخت می‌شود.

سعدالدین با اشاره به اینکه برنامه‌های معنوی خوبی در طول دهه کرامت از سوی به همت آستان قدس و کانون‌های خدمت رضوی استان سمنان برنامه‌ریزی شده است، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان نیز در این ایام صورت خواهد گرفت.

مدیریت کانون‌های خدمت رضوی استان ۱۸۵ کانون دارد که شامل ۶۵ کانون تخصصی و ۱۲۰ کانون محله‌ای شهری و روستایی است.

خادمیاران و یاوران رضوی در استان‌ها ۶۴۰ عرصه کاری برای خدمت دارند که فعالیت‌های عمومی و مردمی را شامل می‌شود و با تایید کانون می‌تواند یک شیفت خادمی در حرم آستان قدس رضوی باشد.

کد خبر 1762803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha