پیش بینی ۱۰۰ برنامه توسط کاروان «زیر سایه خورشید» در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ برنامه برای کاروان «زیر سایه خورشید» در استان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «ستار هدایت خواه» ظهر امروز در نشست ویژه برنامه‌های دهه کرامت و هفدهمین دوره جشن‌های مردمی و معنوی «زیر سایه خورشید» در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار کرد: از میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها تا میلاد امام رضا علیه السلام به عنوان دهه کرامت نام گذاری شده است.

مدیر کانون خدمت رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه کرامت فرصت مناسبی برای گسترش سیره رضوی و همچنین پراکنده شدن عطر و بوی رضوی بین مردم است.

وی به حضور کاروان «زیر سایه خورشید» و حاملان پرچم متبرک امام رضا علیه السلام اشاره کرد و افزود: این کاروان در دهمین سال حضور خود به مناطق مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد سفر و با مردم دیدار می‌کنند.

وی ادامه داد: کاروان «زیر سایه خورشید» ضمن تبیین سیره رضوی، امکان زیارت افرادی که توانایی زیارت حضوری حرم امام رضا علیه السلام را ندارند فراهم و از طرفی نشاط و شادابی را به مردم عرضه می‌کنند.

هدایت خواه خاطرنشان کرد: جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید به همت مردم در همه نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد و با شعار برگرفته از فرمایش امام رضا «یا امام رضا با شما سربلندیم» برگزار می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد عزت و افتخار ملت ایران در عالم را برگرفته از معارف اهل بیت علیهم السلام به ویژه امام رضا (ع) دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه ملت بزرگ ایران زیر سایه امام رضا علیه السلام پرچمداری می‌کنند، مردم دنیا ملت ما را اسوه و الگوی خود قرار داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کاروان «زیر سایه خورشید» امشب وارد استان می‌شوند، یادآور شد: خدام حرم رضوی فردا صبح بیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج در دستور کار دارند و پس از حضور در شهرستان دنا، به بخش پاتاوه سفر کرده و با مردم این بخش دیدار خواهند داشت.

هدایت خواه با اشاره به حضور خدام حرم رضوی در یادواره شهدای دانشجوی استان در روز سه‌شنبه، افزود: این کاروان سپس در شهر مارگون حضور پیدا کرده و بعد از ظهر نیز با مردم بخش لوداب دیدار خواهند داشت.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور در بخش‌های قلعه رئیسی، دیشموک و شهر چرام را از برنامه‌های این کاروان در روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه دانست و ادامه داد: کاروان «زیر سایه خورشید» روز ۲۷ اردیبهشت ماه ابتدا در بخش سوق حضور پیدا کرده و سپس در شهر دهدشت با مردم دیدار خواهند داشت.

وی با اشاره به حضور کاروان خدام حرم رضوی در شهرستان‌های لنده و بهمئی در روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه و دیدارهای مردمی، یادآور شد: این کاروان روز ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور در شهرستان باشت، با مردم دیدار خواهند کرد.

هدایت خواه خاطرنشان کرد: کاروان «زیر سایه خورشید» روزهای ۳۰ و ۳۱ اردیبهشت ماه در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد حضور داشته و برنامه‌هایی را نیز در دستور کار دارند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۱۰۰ برنامه برای کاروان «زیر سایه خورشید» در استان پیش بینی شده، گفت : دیدار با خانواده جانبازان، شهدا، حضور در اجتماع مردمی در روستاها و بخش‌ها، دیدار با نوجوانان و جوانان و حضور در جشن‌های دخترانه، حضور در ندامتگاه‌ها و دیدار با پرسنل نظامی انتظامی از جمله برنامه‌های این کاروان در استان است.
وی یادآور شد: حضور در مراکز توانبخشی، دیدار با معلمان و فرهنگیان، مشارکت و حضور در جشن ازدواج زوجین و... از دیگر برنامه‌های حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

کد خبر 1763014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha