شور و نشاط معنوی در کهگیلویه و بویراحمد/ شب های فرهنگ رضوی با چاشنی شعر، سرود، موسیقی و تئاتر و نمایش

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری ویژه برنامه دهه شب ها فرهنگ و هنر رضوی با موضوع سیاست های جوانی جمعیت در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد امین درخشان گفت: شب های فرهنگ وهنر  رضوی عنوان برنامه ای است که در ایام دهه کرامت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع)و انجمن های فرهنگی و هنری استان با موضوع تبیین  سیاست های جوانی جمعیت برگزار خواهد شد.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: شب ها فرهنگ و هنر رضوی از تاریخ ۲۵تا ۲۷ اردیبهشت در تالار روباز امام رضا (ع)اداره کل فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.


وی گفت: در این جشن که به مدت سه شب برگزار خواهد شد هرشب برنامه های متنوعی از جمله اجرا نماش ها آیینی، موسیقی، سرود، مولودی خوانی، تجلیل از روج های هنرمند و مسابقه توسط هنرمندان استان اجرا خواهد شد.


درخشان گفت: هدف از جشن فرهنگ و هنر رضوی، عرض ارادت به آستان خورشید هشتم حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و ایجاد شور و نشاط اجتماعی است.

کد خبر 1763104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha