تجلیل از اصحاب وقف و بقاع متبرکه در همایش بزرگداشت امامزادگان

حجت الاسلام کوهساریان گفت: در همایش بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه از اصحاب وقف و بقاع متبرکه، مسئولان، هیئت امنا و خادمین بقاع متبرکه و مدیران مراکز افق تجلیل خواهد شد.

حجت‌الاسلام ابوالفضل کوهساریان با تبریک دهه کرامت و روز بزرگداشت امامزادگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: یکی از ویژه برنامه های دهه کرامت، برگزاری همایش بزرگداشت امامزادگان و بقاع متبرکه است که در سراسر استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: همایش استانی بزرگداشت امامزادگان در روز (چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت) با سخنرانی حجت الاسلام موسوی متقی، مدیرکل امور فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه در حرم امامزاده یحیی بن زید(ع) گنبدکاووس برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این همایش از اصحاب وقف و بقاع متبرکه، مسئولان بقاع و هیئت امنا و خادمین بقاع متبرکه و مدیران مراکز افق تجلیل خواهد شد.

حجت الاسلام کوهساریان، برگزاری جشن های دهه کرامت و جشن تکلیف با حضور دختران در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه، یادت از بیماران در امامزادگان و اهدای تبرکی آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) گرگان و یحیی بن(ع) گنبدکاووس و برپایی ایستگاه سلامت با کمک جمعیت هلال احمر و مرکز بهداشت شهرستان در امامزاردگان و بقاع متبرکه را از دیگر برنامه های این دهه برشمرد.

وی اظهارداشت: با توجه به روایات امامان و بزرگان، حضور در امامزادگان باعث آرامش می شود و مردم با حضور در این فضای ذمعنوی بهره لازم را می برند.

کد خبر 1763334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha