مناسبت ها بستر مناسبی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستند

حجت الاسلام قربانی گفت: ایام الله و مناسبت ها یک فرصت و بستر مناسبی برای تقویت معنویت در جامعه و گره زدن دل های مردم به خداوند، پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) و تقویت هویت دینی و ملی ما و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، حجت الاسلام محمدزمان قربانی در دیدار اعضای ستاد دهه کرامت استان با نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: مناسبت های مهم در تقویم زندگی ما که آغاز و انجامش به ولادت ۲ کریم از خاندان کرامت حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) مزین شده، دهه کرامت است که از ۲۱ اردیبهشت آغاز می شود و تا ۳۱ اردیبهشت ادامه دارد و ما در نیمه دهه کرامت هستیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان افزود: ایام الله و مناسبت ها یک فرصت و بستر مناسبی برای تقویت معنویت در جامعه و گره زدن دل های مردم به خداوند، پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) و تقویت هویت دینی و ملی ما و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن هستند.

وی با بیان اینکه اکنون محور جنگ دشمن حوزه  فکر و اندیشه مردم ما به خصوص قشر نوجوان و جوان است، تاکید کرد: از این فرصت ها و ایام الله ها باید به درستی در جهت مثبت و گره زدن دل های مردم و تقویت مبانی فکر و اندیشه مردم به خصوص نوجوانان و جوانان استفاده شود.

حجت الاسلام قربانی با بیان اینکه سال ها دچار تهاجم فرهنگی هستیم، گفت: یکی از مباحث و عرصه ها برای مقابله با این تهاجمات اعیاد است.

وی با اشاره به اینکه ولادت حضرت معصومه (س) سبب پرداختن به جایگاه دختر در اسلام می شود، افزود: و ولادت حضرت معصومه فرصت خوبی برای تبیین موضوعات عفاف و حجاب و موضوعات ارزش زن و دختر و خانواده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: علی رغم همه دشمنی ها و توطئه های بیش از چهار دهه دشمن بر این کشور، اما هر چه زمان می گذرد در عرصه ها ی مختلف حضور مردم همیشه بیشتر از سال های قبل بوده است.

وی اظهارداشت: امسال حضور مردم در راهیپمایی ۲۲ بهمن و روز قدس پر رنگ تر از سال قبل بود و برای اولین بار بعد از انقلاب اسلامی حضور مردم در روز قدس از راهیپمایی ۲۲ بهمن هم بیشتر بود.

حجت الاسلام قربانی گفت: اتفاقاتی که توسط مردم رقم زده می شود نشان دهنده ایمان، باور و اعتقادات مردم به مسائل ملی و مذهبی خودشان است.

وی افزود: این بستگی به ما دارد که چگونه برای مردم بسترسازی کنیم و برنامه های فاخر و در شانی برگزار کنیم که مردم حضور یابند و دل ها، ذهن ها و فکر مردم و اندیشه ها مردم را با اهل بیت (ع) گره بزنیم که یکی از آن بسترها ستاد دهه کرامت است.

حجت الاسلام قربانی گفت: برنامه های دهه کرامت امسال با شعار محوری «با شما سربلندیم» برگزار می شوند.

کد خبر 1763477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha