هر چه معرفت بیشتر، به حرم‌ و حریم امام رضا(ع) نزدیک‌تر

سلیمانی گفت: حرم مطهر رضوی قطعه گمشده‌ای از بهشت روی زمین است و در اینجا هیچ حسی نسبت به تعلقات دنیایی ندارید و هر چه معرفت بیشتری داشته باشی آرامش و نزدیکی به این حرم و حریم میسرتر است.

سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: آرزوی هر کسی است که بتواند خادم امام رضا (ع) شود و من هم سال ۱۳۹۷ پس از این که در سایت آستان قدس ثبت نام کردم بعد از مدتی به عنوان خادمیار رضوی پذیرفته شدم.
این خادم الرضا ابراز کرد: حس و حال خدمت در حرم مطهر رضوی وصف شدنی نیست و دعا می کنم خداوند نصیبتان کند تا این حس را تجربه کنید.
وی اظهار کرد: حرم مطهر رضوی قطعه گمشده ای از بهشت بر روی زمین است و در اینجا هیچ حسی نسبت به تعلقات دنیایی ندارید و هر چه معرفت بیشتری داشته باشی آرامش و نزدیکی به این حرم و حریم بیشتر است.
سلیمانی ادامه داد: اولین باری که لباس خادمی پوشیدم، حال منقلب و دگرگونی داشتم چشم هایم اشک باران، زبانم شکر گوی خداوند منان، گام هایم شتابان برای زودتر رسیدن به حرم بود و در یک کلام می توانم بگویم، در آن لحظه همه اعضاء و جوارح بدنم به شوق، شعف، شادی و شکر گزاری مشغول بودند.
این خادم الرضا یادآور شد: سالی چند بار توفیق دارم در بخش صندلی چرخدار، زائر بَر، کفشداری، انتظامات حرم و هر کجا که در صحن های حرم مطهر رضوی روزیم شود به زائران خدمت کنم.
وی خاطرنشان کرد: زائران در اینجا آنقدر خالصانه برایت دعا می کنند که سال گذشته به دعای خیر آنها، توفیق زیارت کربلای معلی در عرفه خداوند روزی من و خانواده ام کرد.
سلیمانی عنوان کرد: بهترین و شیرین ترین خاطره ای که از خدمت به زائران دارم، دعای خیر آنها برای خودم، خانواده ام، پدر و مادرم، موفقیت فرزندان و آرامش در زندگی است.
این خادم الرضا تصریح کرد: به برکت خادمی امام رضا (ع) تاکنون ۷ بار به اتفاق خانواده در راهپیمایی اربعین شرکت کرده ام، ارتباط با مردم و پیگیری مشکلات آن ها، آرامش و راضی بودن به نعمت های پروردگار از سایر برکات خدمت به زائران امام رضا (ع) است.

کد خبر 1763666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha