رزمندگان و ایثارگران مایه تثبیت انقلاب اسلامی هستند

سردار حسینی مطلق گفت: رزمندگان و ایثارگران مایه تثبیت انقلاب اسلامی و خشنودی مقام معظم رهبری هستند که برای کشورمان عزت و سربلندی آفریدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، سردار بهرام حسینی مطلق فرمانده دانشگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش یاد یاران بیجار با بیان اینکه رزمندگان و ایثارگران با مجاهدت خود امنیت و اقتدار را برای این مرز و بوم آفریدند، اظهار کرد: مردم دیار گروس نیز که امروز میزبان این همایش هستند در راه انقلاب شهدای زیادی تقدیم کردند و همواره مایه افتخارند.

وی با بیان اینکه شهید رحمانی جزو اولین شهدای بیجار است، افزود: این شهید والامقام برای امنیت این شهر تلاش زیادی کرد و برای همیشه در اذهان مردم جاودانه شد.

سردار حسینی مطلق تصریح کرد: رزمندگان انقلاب اسلامی ایران و ایثارگرانجامعه مایه تثبیت انقلاب اسلامی و خشوندی رهبر انقلاب شدند و حضورشان در چنین برنامه ای بیانگر الگوآفرینی و اقتدارآفرینی برای جامعه است.

رزمندگان و ایثارگران مایه تثبیت انقلاب اسلامی هستند

فرمانده دانشگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از رزمندگان به عنوان یار و یاور رهبر انقلاب نام برد و بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت  امروز عرصه را بر استکبار تنگ کرده و می بینیم مردم منطقه غزه و فلسطین نیز با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده اند و مبارزه می کنند.

سردار حسینی با بیان اینکه انقلاب ما به جای جای جهان سرایت کرده است، افزودانجام عملیات وعده صادق اقتدار ایران را به نمایش گذاشت و دشمنان را برای همیشه مایوس کرد.

سردار گشتاسبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز در این همایش بیان کرد: کردستان نقش مهمی در پیروزی و ادامه این موفقیت‌های انقلاب اسلامی داشته و رزمندگان نیز برای حفظ این آب و خاک جانفشانی کردند.

 وی با اشاره به اینکه امروز امنیت این استان مدیون حمایت های مردمی است، اضافه کرد: مردم این استان چه شیعه و چه سنی با هم متحد هستند و در برابر معاندان و دشمنان ایستاده اند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دشمنان و معاندین عالم محو اسلام و ارزش های دینی است اما با توکل بر خدا و همراهی مردم انقلاب اسلامی این تلاش دشمنان همیشه ناکام می ماند.

همایش یاد یاران به منظور گرامیداشت یاد و خاطر شهدای بیجار و به مناسبت سالروز سفر مقام معظم رهبری به این شهرستان برگزار شد.

اجرای سرود، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و مدیحه سرایی از برنامه های این همایش بود.

کد خبر 1763824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha