خدا در فتح خرمشهر به کمک رزمندگان آمد

امام جمعه شهرستان قرچک گفت: سوم خرداد ماه،روزی است که خدا به کمک‌ رزمندگان آمد و خدای بزرگ بشارت داده است که اگر استقامت و تقوا پیشه کنید و دشمن به سراغ شما آید،پرودگار شما را با فرشتگان مدد خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،حجت‌الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک  در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان با اشاره به نزدیک شدن به سالروز آزادسازی خرمشهر اظهارکرد:سوم خرداد ماه سالروز آزادسازی خرمشهر،روزی که خدا به کمک رزمندگان‌آمد در همین راستا در آیه ۲۵ سوره آل‌عمران،خداوند بشارت داده است که اگر استقامت و تقوا پیشه کنید و دشمن به سراغ شما آید،پرودگار شما را با فرشتگان مدد خواهد داد.

وی افزود: در جنگ‌ شناختی،اقتصادی،سیاسی راه مقابله و رسیدن به پیروزی استمرار و مجاهدت از شهداست، زمانی که یک ملت ایمان را با عمل صالح و جهاد همراه کرد در همه میادین پیروز است و این اهرمی است که ما را در جنگ شناختی به پیروزی می‌رساند.

حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به پیروزی های صورت گرفته اظهار داشت:نسل جدید مقاومت در دنیا معجزه‌ای بی‌نظیر است چراکه دشمن امروزه ما از قدرت صبر و مقاومت مسلمین هراس دارند و نتوانستند حتی حریف یک شهر بشوند چرا که مسلمین از اراده و اعتقاد قوی برخورداند.

امام جمعه قرچک مسئله مهم افزایش جمعیت را گوشزد کرد و بیان داشت: ۳۰ اریبهشت ماه روز ملی جمعیت را در پیش داریم؛امروزه یکی  از دغدغه های مقام معظم رهبری مسئله فرزندآوری است چراکه این امر علاوه بر افزایش جمعیت باعث تقویت ملی نیر می‌شود و از لحاظ روحی و محبت های فطری جامعه را تامین می‌کند،درواقع یک تکلیف شرعی و عقلی محسوب می‌شود.

کد خبر 1763854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha