دانش‌بنیان شدن اقتصاد راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است

قربانی گفت: یکی از رویکردهای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و هسته‌های دانش محور و به تعبیر رهبری دانش بنیان شدن اقتصاد کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، محمد قربانی، امروز شنبه (۲۹ اردیبهشت) در جریان گردهمایی مسئولین بسیج علمی و دانش و پژوهش سپاه‌های استانی به میزبانی بسیج علمی فارس و پس از بازدید از مجتمع علم و  فناوری اسوه فارس اظهار داشت: یکی از رویکردهای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور، حمایت از شرکت های دانش بنیان و هسته های دانش محور و به تعبیر رهبری دانش بنیان شدن اقتصاد کشور است و رویکرد دوم نیز مردمی کردن اقتصاد می باشد.

وی با بیان اینکه فضاهایی نظیر مجتمع علم و  فناوری اسوه فارس هر دو رویکرد را دنبال می کند، تصریح کرد: در بازدیدی که از این مجتمع داشتیم، تیم هایی با رویکرد علم و فناوری مستقر بودند و محصولات خود را توسعه دادند و همچنین تیم هایی که از درون بدنه نخبگانی مردم رشد کرده اند.

مجری طرح جهاد علمی ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: راه اندازی مجتمع علم و  فناوری اسوه فارس توسط بسیج علمی فارس اقدامی جهادی و منحصربفردی است که مجموعه و تیم های مستقر در آن در سطح بالایی قرار دارند که شاید کمتر نمونه آن را در کشور داشته باشیم.

وی در پایان سخنانش گفت: انتظار است مجموعه های مختلف توجه ویژه ای به این مجتمع و تیم های آن داشته و بتوانیم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر آن باشیم.

کد خبر 1763958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha