امامزاده ابراهیم(ع) طاق‌بستان با حضور خدام حرم رضوی غبار روبی شد

بمناسبت دهه کرامت با حضور مردم و مسئولین و خدام رضوی آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) طاق بستان کرمانشاه غبار روبی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه، امروز شنبه ۲۹ اردیبهشت ما با حضور حجت الاسلام محمد صالحی، خدام رضوی، مردم و مسئولان آستان امامزاده ابراهیم غبار روبی و عطر آگین شد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام محمد صالحی ضمن تبریک بمناسبت فرا رسیدن دهه کرامت، گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه منسوب به خاندان عصمت و طهارت بوده و تکیه گاه امن مردم برای توسل به خداوند به حساب می آیند، اظهار کرد: این اماکن مقدس مامن و پناهگاه امن مردم برای توسل به درگاه الهی برای رسیدن به حوائج‌شان هستند.

امامزاده ابراهیم(ع) طاق‌بستان با حضور خدام حرم رضوی غبار روبی شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه  افزود: باید با تدارک برنامه‌های فرهنگی شرایط را برای حضور بیشتر مردم به خصوص نسل جوان در بقاع متبرکه فراهم کنیم  با توجه به اینکه از روز اول دهه مبارک کرامت مراسم غبار روبی امامزادگان و بقاع متبرکه شروع شده و امروز در جوار امامزاده ابراهیم(ع) هستیم.

حجت الاسلام صالحی تصریح کرد: در این دهه خدام رضوی به همراه پرچم مبارک آقا امام رضا (ع) در اماکن و بقاع متبرکه حضور پیدا کردند و برنامه های مختلفی همچون برپایی ایستگاه‌های صلواتی، کاروان شمیم دهه کرامت، تجلیل از خادمان و هیات اُمنای بقاع متبرکه، برگزاری جشن امام  رضا(ع)، توزیع شیرینی از برنامه های این دهه در امامزادگان و بقاع متبرکه استان است.

 گفتنی است، امروز برنامه های همچون  اجرای گروه سرود، مدیحه سرایی مداحان در وصف امام رضا(ع) و گلباران حرم مطهر برگزار شد.

امامزاده ابراهیم(ع) طاق‌بستان با حضور خدام حرم رضوی غبار روبی شد

کد خبر 1764051

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha