برگزاری جشن روزدختر در کانون «انصار الحسین (ع) » کرمانشاه

سوری گفت: بمناسبت دهه کرامت مراسم جشن ولادت حضرت معصومه و روز دختر در کانون با حضور دختران فعال و خانواده های آنها برگزار شد.

فرزانه سوری در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن تبریک بمناسبت فرارسیدن دهه کرامت با اشاره به برنامه های کانون در این دهه، گفت: نامگذاری روز دختر در دهه کرامت فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت دختران، بانوان و جایگاه معنوی آنها در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است.

مدیر کانون فرهنگی هنری کانون انصارالحسین (ع) ده پهن در کرمانشاه  افزود: بدون شک الگو برداری از حضرت معصومه(س) بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.

برگزاری جشن روزدختر در کانون «انصار الحسین (ع) » کرمانشاه

وی خاطر نشان کرد:اسلام به عنوان یک دین متعالی برای دختر و انسان ارزش ویژه ای قائل است. زنان و دختران نزد پیامبر اکرم(ص) جایگاه ویژه ای دارند لذا نبی مکرم اسلام(ص) در برخورد با دخترش فاطمه(س) بسیار عجیب رفتار می‌کردند. حضرت دست دخترش فاطمه(س) را می‌بوسید و می‌فرمود: «پدرش فدای او باد».

سوری تصریح کرد: الگوی ارتباط بین حضرت معصومه(س) و امام رضا(ع) در نهایت مهرورزی است‌و حضرت معصومه(س)، الگوی اسلام برای دختران تمام عصرها است لذا فرهنگ غربی به دنبال این است که کرامت را از بانوان بگیرند و هدف آنها پایمال کردن حقوق زنان است و  در مقابل، اسلام برای انسان و زنان کرامت قائل است.

برگزاری جشن روزدختر در کانون «انصار الحسین (ع) » کرمانشاه

مدیرکانون فرهنگی هنری انصار الحسین (ع) ده پهن در کرمانشاه  اظهار کرد: برگزاری جشن به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) وروزدختر، اهدا جایزه، برگزاری مسابقه های فرهنگی هنری، اجرای گروه سرودمنتظران ظهور از برنامه های شاخص روز دختر در این کانون بود.
 

کد خبر 1764058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha