اهدای اعضای خادم الحسین(ع) و جهادگر گمنام کهگیلویه ای به نیازمندان

خادم الحسین و جهادگر گمنام کهکیلویه ای با اهدا عضو آخرین قدم خود را ماندگار کرد.

امام جمعه شهرستان مارگون با اشاره به آیات و روایات در جهت اهدا عضو به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت : یکی از صفات پسندیده در آیات و روایات، بذل و بخشش است که اهدای عضو یکی از مصداق های بخشش و کمک به حیات دیگران است.

حجت الاسلام والمسلمین «رحم الله خواجه پور» افزود: در پی حادثه ای که برای برادر عزیزمان خادم الحسین (ع) سید غلام اصلانی جو صورت پذیرفت، تصمیم بر این شد تا بخشی از اعضای وی که برای حیات دیگران موثر بود، با رضایت کامل خانواده وی به بیماران نیازمند اهدا شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای بدن خادم الحسین(ع) کربلایی «سید غلامحسین اصلانی خو» اهل روستای طولیان از توابع شهرستان کهگیلویه که دچار عارضه قلبی، مغزی شده بود با تایید مرگ مغزی از سوی پزشکان، با رضایت خانواده وی اهدا شد.

حجت الاسلام خواجه پور یادآور شد: عصر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ با رضایت خانواده کبد، قرنیه چشم و بخشی از پوست وی به سه بیمار نیازمند عضو زندگی دوباره بخشید.

گفتنی است خادم الحسین (ع) خیر، موکب دار و هیئت گردان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و ائمه معصومین علیهم السلام بود و در تمام مناسبت ها فعالیت فرهنگی داشته است .

مراسم تشییع و خاکسپاری این بزرگ مرد  با حضور اقشار مختلف مردم برگزار و پیکر وی در قبرستان روستای طولیان به خاک سپرده شد.

کد خبر 1764072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha