مصادف با دهمین روز دهه کرامت؛

اجتماع مردمی عزاداران شهید جمهور در مرکز استان البرز برپا می‌شود

برنامه ریزی برای برپایی مراسم های عزاداری در سطح استان با محوریت مساجد
اجتماع مردمی عزاداران شهید جمهور در مرکز استان البرز برپا می‌شود

اجتماع مردمی استان البرز امروز مصادف با دهمین روز دهه کرامت با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهوری مردمی ایران برپا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، اجتماع مردمی استان البرز امروز مصادف با دهمین روز دهه کرامت با هدف گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی رئیس جمهوری مردمی ایران برپا می شود. 

بنابر اعلام اطلاعیه ستاد نمازجمعه شهرستان کرج؛ شهادت هنرمردان خداست؛ شهادت سیدالشهدای خدمت، رئیس جمهور محبوب ومردمی حضرت حجةالاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی و هیات همراهشان را خدمت مردم انقلابی وشهید پرور تبریک وتسلیت عرض می نماییم.

باتوجه به حرکت خود جوش ومردمی مراسمی به این منظور، امروز دوشنبه از ساعت ۱۰صبح تا بعد از نماز ظهر وعصر در جوار مرقد مطهر امامزاده حسن علیه السلام برگزار می شود

گفتنی است، آیین عزاداری و گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهان وی با محوریت مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد در حال برنامه ریزی است.

بسیاری از مساجد استان البرز نیز با برپایی حجله و آیین محفل قرائت قرآن یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهان ایشان را گرامی می دارند.

کد خبر 1764436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha