آیت الله رئیسی مسئولیت را صرفاً یک راه برای خدمت به مردم می‌دیدند

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت الله رییسی مسئولیت را صرفا یک راه برای خدمت به مردم می دیدند و واقعا اینگونه نبود که رنگ غرور، کبر و دوری از صف جامعه و مردم در آیت الله رئیسی باشد و عاشق مردم و خدمت بودند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین بیاتی، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه ضمن تسلیت شهادت آیت الله ئیسی و همراهان با بیان اینکه این حادثه واقعا ضایعه دردناکی است، گفت: ایشان ۴۰ سال در مسئولیت های متعدد قضایی، سیاسی و اجرایی بودند ولی هیچ گاه مسئولیت بر وی چیره نشد و ایشان همواره سوار بر مسئولیت بودند.

وی افزود: ایشان مسئولیت را صرفا یک راه برای خدمت به مردم می دیدند و  واقعا اینگونه نبود که رنگ غرور، کبر و دوری از صف جامعه و مردم در آیت الله رئیسی باشد و عاشق مردم و خدمت بودند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین بیاتی ادامه داد: در این راستا دیدیم که خداوند متعال نیز رحلت شهادت‌گونه ایشان را در مسیر خدمت به مردم مقرر کرد و آنچه که در باطن ایشان بوده در ظاهر نیز دیده شد.

وی گفت: شهید آیت الله رئیسی خیلی راحت می توانستند برای افتتاح این سد نروند و شخص دیگری بجای ایشان حضور داشته باشد ولی اخلاص، صفا، مردم دوستی، شفافیت و زلال بودن، خستگی ناپذیری ایشان این اجازه را نداد.

آیت الله رئیسی به هر بهانه ای از زیر خدمت شانه خالی نمی کردند

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خاطره کوتاهی از خستگی ناپذیری سید محرومان گفت: من هفته گذشته در جلسه ایی خدمت ایشان بودم و پای شهید آیت الله رئیسی آسیب دیده بود ولی با این حال فردای آن روز دیدم که ایشان در مازنداران و در بین مردم حضور پیدا کردند و اینگونه نبودن که به بهانه ای از زیر خدمت شانه خالی کنند.

وی با بیان اینکه با گذر زمان سنگینی فقدان ایشان را درک خواهیم کرد، افزود: همچنین اولویت ایشان خدمت به مردم و زدودن محرومیت و فقر از چهره جامعه بود و ایشان می گفتند چون طعم فقر را بدلیل از دست دادن پدر چشیده اند و می گفتند که حتی مدتی دست فروشی کرده و زندگی کودکی سختی داشتند، طبیعتا با تمام وجود آسیب اجتماعی فقر را لمس می کردند و این لقب هم از دل خود مردم جوشید.

کد خبر 1764509

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha