آیت الله رئیسی یک مسئول انقلابی و میدانی بود

سردار شجاعی نسب با اشاره به چندین سفر آیت‌الله رئیسی به خراسان جنوبی و نقاط محروم استان از جمله درمیان، گفت: جدیّت، دلسوزی، خاکی بودن آیت الله رئیسی ملموس بود، ایشان یک مسئول انقلابی و میدانی بود که در نقاط محروم خدمات ارزشمندی را به یادگار گذاشت.

سردار حسن شجاعی‌نسب، فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور ایران و مجاهدینی که سیدالشهدای خدمت را همراهی می‌کردند، اظهار داشت: بعد از گذر دهه‌های مختلف تاریخ اسلام، شاهد بودیم که رئیس جمهوری از جنس مردم و در ادامه مکتب شهید سلیمانی عزیز، به صورت میدانی، جهادی و انقلابی در بین مردم حضور داشت.

وی با تاکید بر اینکه آیت الله رئیسی در تبعیت از مقام معظم رهبری و درک خدمت‌گذاری به مردم در تمام نقاط جمهوری اسلامی ایران حضور پیدا می کرد و با همه اقشار مختلف مردم ارتباط برقرار می کرد، ادامه داد: هدف آیت الله رئیسی خدمت و خدمتگذاری به مردم در میدان بود.

وی با اشاره به چندین سفر آیت‌الله رئیسی به خراسان جنوبی و نقاط محروم استان از جمله درمیان، گفت: جدیّت، دلسوزی، خاکی بودن آیت الله رئیسی ملموس بود، ایشان یک مسئول انقلابی و میدانی بود که در نقاط محروم خدمات ارزشمندی را به یادگار گذاشت.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: مسئولان این دولت خدمات سیدالشهدای خدمت را فراموش نخواهند کرد و قدرشناس او هستند.

سردار شجاعی‌نسب ضمن تسلیت به مردم، گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری به مردم این نوید را می‌هیم که هیچ خلاء ای در روند اجرایی کشور به وجود نخواهد آمد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی آزمون های مختلفی را پشت سر گذاشته است و حتما فرزندان این ملت جای سیدالشهدای خدمت را پر خواهند کرد و مردم و مسئولان قدردان خدمات این سید بزرگوار خواهند بود.

کد خبر 1764652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha