رئیس‌جمهوری عالم دینی باتقوا، خدمتگزار لایق و کارگزاری صادق بود

آیت الله امان الله علیمرادی گفت: در یک کلام می توان گفت؛ آیت الله رییسی عالم دینی با تقوا، خدمتگزاری لایق، کارگزاری صادق و پر تلاش و انسانی به تمام معنا دلسوز بود که حقیقتا دوست داشت وضعیت زندگی مردم بهبود پیدا کند.

آیت الله امان الله علیمرادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت شهادت ریس جمهوری و همراهانش، گفت: فقدان این مرد عزیز ضایعه ای بس بزرگ برای کشور است.
نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی افزود: آیت الله رییسی مردی بود که در همه دوران های خدمت، با سرافرازی مسئولیت ها را بر عهده داشت و کارها را چه در دستگاه قضا و چه در خدمت در آستان قدس رضوی و چه در دوران ریاست جمهوری به پیش می برد.
وی با بیان اینکه رییس جمهوری خدمتگزاری سربلند برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود، ابراز کرد: در دوره ریاست جمهوری در حال ایجاد تحول هم در زیرساخت های اقتصادی کشور و هم در برقراری ارتباط موثر با همسایگان و کشورهایی که با ما دشمنی ندارند، بود.
آیت الله علیمرادی با بیان اینکه آیت الله رییسی در زمینه فرهنگی هم بسیار جدی بود، اظهار کرد: با محدود کردن فضای مجازی از آن بی بند و باری و ولنگاری، آن را مدیریت کرد.  
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: آیت الله رییسی از نمایندگان فعال عضو هیئت مدیره مجلس خبرگان بودند و به ویژه در دوره ای که رییس جمهوری بودند بسیار وقت صرف می کردند دیدگاه نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، پیشنهادات و نگرانی آنها را می شنیدند و پاسخ می دادند.
وی تصریح کرد: در یک کلام می توان گفت؛ آیت الله رییسی عالم دینی با تقوا، خدمتگزاری لایق، کارگزاری صادق و پر تلاش و انسانی به تمام معنا دلسوز بود که حقیقتا دوست داشت وضعیت زندگی مردم بهبود پیدا کند.
آیت الله علیمرادی تاکید کرد: رییس جمهوری انسانی خستگی ناپذیر بود و تنها چیزی که او را آزار می داد وجود مشکلات مردم بود و برای حل مشکلات مردم به صورت شبانه روزی تلاش می کرد.
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: مقام معظم رهبری، آیت الله رییسی را به عنوان یک کارگزار امین، صادق، لایق و توانمند قبول داشتند و رییس جمهوری هم در پیشبرد نظرات رهبری بسیار کوشا بودند به طوری که خود را سرباز ولایت می دیدند.
وی بیان کرد: خداوند روح آیت الله رییسی را شاد کند، بر درجاتش بیفزاید و خدماتش را ذخیره قبر و قیامت کند، این ضایع را به ملت ایران، رهبر معظم انقلاب و خانواده محترم او تسلیت می گویم خداوند برای ملت ایران جبران کند و شرایطی را فراهم آورد که با عنایت آقا امام زمان (عج) آنچه که به دست ایشان پیش برده می شد، خداوند سبب سازی کند بهتر از گذشته پیش برود.
آیت الله علیمرادی خاطرنشان کرد: بودن آیت الله رییسی در مجلس خبرگان رهبری همه خاطره است از تکریم، خوش برخوردی، ‌ گره گشایی بگیر تا تواضع، تمام لحظاتی که انسان با او معاشرت داشت جزء حُسن معاشرت، برخورد خوب و بنای حل مشکلات چیزی از او نمی دید.

کد خبر 1764692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha