بوریس تالشینسکی درگذشت شهادت‌گونه آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت

رئیس جمهور تالشان مغان با صدور پیامی درگذشت شهادت‌گونه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه وی در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، بوریس تالشینسکی رئیس جمهور تالشان مغان با صدور پیامی در صفحه اینستاگرامی خود، درگذشت شهادت‌گونه آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه وی در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

بوریس تالشینسکی در پیام خود نوشته است:

با یک ناراحتی و غصه بسیار از درگذشت رئیس جمهور اسلامی ایران ابراهیم رئیسی و هیئت عالی‌رتبه ایشان در حادثه سقوط بالگرد مطلع شدیم.

من از جانب خود و همه مردم تالش به خاطر این فاجعه به مردم ایران و هم به دولت ایران از صمیم قلب با حزنی عمیق تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آنها صبر خواستاریم.

گفتنی است، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی هشتمین رئیس جمهور کشورمان عصر روز(یکشنبه، ۳۰ اردیبهشت) در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت پالایشگاه تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان‌شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام مهربانی حضرت علی بن موسی‌ الرضا(ع) به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان‌شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

آیت‌الله سیّد ابراهیم رئیسی‌الساداتی ۶۴ ساله هشتمین رئیس‌جمهور ایران بود. وی متولد ۲۳ آذر ۱۳۳۹ شهر مقدس مشهد بود و مسئولیت‌هایی چون ریاست قوه قضاییه و معاونت اول این قوه، دادستانی کل کشور، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام و نائب رئیسی مجلس خبرگان رهبری و تولیت آستان قدس رضوی را در کارنامه داشت.

کد خبر 1764705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha