آیت الله رئیسی احیاگر روحیه جهادی در میدان خدمتگزاری

حجت الاسلام ذوالنوری گفت: آیت‌الله رئیسی همان روحیه شهید سلیمانی در میدان خدمت‌گزاری، مردم‌داری، تواضع و تلاش خستگی‌ناپذیر شبانه‌روزی را زنده کرد و داغی بر دل مردم ایران گذاشت.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان،  حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه نوبت صبح (امروز سه‌شنبه یکم خرداد) صحن علنی مجلس در نطق پیش از دستور خود با اشاره به شهادت رئیس جمهور در سانحه بالگرد، گفت: شهادت جانسوز سیدالشهدای گام دوم انقلاب آیت‌الله رئیسی و همراهان عزیزشان آیت‌الله آل هاشم که در جبهه و جنگ نقش مهمی داشتند، برادر ارجمند حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و استاندار جوان دهه شصتی پر تلاش جهادی و سایر همراهان را تسلیت عرض می‌کنم.

نایب رئیس مجلس تصریح کرد: حقیقتاً در این مدت کوتاه آیت‌الله رئیسی همان حالت شهید حاج قاسم سلیمانی را که در میدان، توجهات را به خود جلب کرده بود، در میدان خدمت‌گزاری، مردم داری، تواضع، روحیه جهادی، تلاش خستگی ناپذیر شبانه روزی زنده کرد و داغی بر دل مردم ما گذاشت. خداوند ان‌شاءالله ایشان را با اجداد طاهرش محشور کند و ایشان و همراهان‌شان را مهمان سفره حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) قرار دهد.

وی با بیان اینکه به طور یقین همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی برای دشمنان ما خطرناک تر از سردار سلیمانی است، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی و سوز و احساساتی که در اثر شهادت ایشان به وجود آمده، باعث خواهد شد حضور و مشارکت حداکثری مردم یک بار دیگر دشمنان را مایوس کند و شهادت ایشان هم خدمتی در حد دوران حیاتش به مملکت و مردم خواهد داشت؛ روانش شاد و راهش ادامه دار باشد.

یادآور می شود، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

کد خبر 1764767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha