شهید رئیسی نیرویی مخلص و خدمت‌گزار بود

امام جمعه شهرستان خواف از شهید آیت الله رئیسی به عنوان نیروی مخلص و خدمت گزار، انقلابی و مسوول به معنای واقعی در تراز انقلاب اسلامی یاد کرد.

حجت الاسلام مظاهری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خواف از شهید آیت الله رئیسی به عنوان نیروی مخلص و خدمت گزار، انقلابی و مسوول به معنای واقعی در تراز انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: مهمترین عامل محبوبیت آن شهید بین مردم اخلاص و ساده زیستی وی بود.

وی بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی در همه زمانهایی که در مسوولیت تولیت آستان قدس رضوی، ریاست قوه قضاییه و قوه مجریه بود با مردم ارتباط بسیار صمیمی داشت و اشتیاق خدمت به ملت و محرومان از دلایل بارز محبوبیتش بود.

امام جمعه شهرستان خواف افزود: ملت ایران در ۴۵ سال بعد از انقلاب از این دست مصیبتها زیاد دیده اند ولی بر خلاف میل باطنی دشمنان این مسائل نه تنها هیچ ضربه ای به نظام جمهوری اسلامی وارد نکرد بلکه امید و انگیزه در مردم و دولتمردان و سرعت در مسیر پیشرفت کشور را افزایش داد.

وی خاطرنشان کرد: مسوولان و دولتمردان با الگو از آنچه که شهید آیت الله رئیسی برای خدمت صادقانه و خستگی ناپذیر به مردم به آنان آموخته است همچنان در راه خدمت به جامعه مصمم هستند.

گفتنی است، جامعه روحانیت اهل‌سنت شهر خواف نیز درپی شهادت رئیس جمهور در پیامی این حادثه را به مقام معظم رهبری و بیت مکرم‌ شهید رئیسی تسلیت گفتند. در این متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

خبر شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محترم و همراهان ایشان در حین خدمتگزاری به مردم شریف ایران واصل، و موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

جامعه روحانیت اهل‌سنت شهر خواف این ضایعه‌ را به پیشگاه ملت ایران، مقام معظم رهبری و بیت مکرم‌شان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان و سایر درگذشتگان غفران و علو درجات مسئلت می‌نمایند.

جامعه روحانیت اهل‌سنت شهر خواف

پایان پیام/

کد خبر 1764770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha