شهید آیت‌الله رئیسی پای کار مردم بود

حجت‌الاسلام آذرافروز، گفت: شهید آیت‌الله رئیسی، سید محرومان و دارای خصوصیت‌های ارزنده مردمی و پای کار مردم بود که برای اعتلا و پیشرفت کشور تلاش کرد تا مردم در رفاه و آسایش باشند.

حجت‌الاسلام حسن آذرافروز، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان و هیأت همراه در حادثه‌ای غم‌انگیز اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی، سید محرومان و دارای خصوصیت‌های ارزنده مردمی و پای کار مردم بود که برای اعتلا و پیشرفت کشور تلاش کرد تا مردم در رفاه و آسایش باشند.

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خوزستان، افزود: شهید آیت‌الله رئیسی خستگی‌ناپذیر و به‌صورت شبانه‌روزی مشغول کار و خدمت بود و گره‌گشایی از کار مردم را دنبال می‌کرد.

وی شهید آیت‌الله رئیسی یکی از بهترین رئیس جمهورها بعد از انقلاب اسلامی و دومین رئیس جمهور شهید پس از شهید رجایی بود تصریح کرد: حادثه سختی است و دعا می‌کنیم خداوند سبحان جهت ادامه راه به رهبر معظم انقلاب قوت قلب و به مردم نیز صبر عنایت دهد.

حجت‌الاسلام آذرافروز، با بیان اینکه باید به شهید رئیسی لقب سیدالشهدای خدمت را دهیم عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی اگر شهید نمی‌شد چرا که حیف بود این شخصیت‌ها با مرگ طبیعی از دنیا بروند.

وی ادامه داد: شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان یکی از بهترین دیپلمات‌های ما بود که عزت‌بخشی به کشور نقش مؤثری داشت و  روابط بسیار خوبی را بین کشورها به‌خصوص همسایگان برقرار کرد و عزت را به دیپلماسی کشور برگرداند و عملیات وعده صادق هم یکی از نتایج آن به حساب می‌آید.

مسئول امور طلاب و دانش‌آموختگان حوزه‌های علمیه خوزستان، خاطر نشان کرد: فضای کشور، فضای سنگینی است اما باید بدانیم که این شهدا به رستگاری و عاقبت بخیری رسیدند و مردم همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند هیچ نگرانی نداشته باشند و امور ادامه خواهند یافت.

وی در پایان یاد و خاطره دیگر شهدای سانحه بالگرد ریاست جمهوری را گرامی‌داشت.

کد خبر 1764864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha