آیت الله رئیسی از هر موقعیتی برای کسب رضای خدا استفاده می‌کرد

حجت الاسلام سالاری‌مکی با بیان اینکه آیت الله رئیسی از هر موقعیتی برای کسب رضای خدا استفاده می‌کرد، گفت: شهدای خدمت در هنگامه مدیریت و خدمتشان باعث رشد گفتمان خدمت و رونق روحیه استکبارستیزی در عالم شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام حجت سالاری‌مکی امشب سه‌شنبه (۱ خرداد) در دومین مراسم محوری بزرگداشت آیت الله رئیسی و یاران شهیدش که با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار خراسان جنوبی و اقشار مردم در مسجد امام حسین (ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: این مردان بزرگ در هنگامه مدیریت و خدمتشان باعث رشد گفتمان خدمت و رونق روحیه استکبارستیزی در عالم شدند.

وی افزود: وجود این مردان بزرگ مایه همدلی و انسجام و اخوت جمعی مومنان و جبهه مقاومت شد و آسمانی شدن آنان هم مایه توجه خاص همه اقشار مختلف جامعه بین المللی به مدیران جهادی شد که شب و روز نمی‌شناسند و در کف جامعه هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هر کسی به مقام عند ربهم یرزقون نمی‌رسد، ادامه داد: در این دو سال و ۹ ماهی که دولت آیت الله رئیسی شروع به خدمت کرد و خیلی از شاخصه‌ها را جا به جا کرد و مسیر خیلی از حرف‌های مرسوم را تغییر داد.

حجت الاسلام سالاری‌مکی به اقدامات دولت سیزدهم و احیای واحدهای راکد و نیمه فعال تا افزایش عزتمندی و اقتدار جبهه مقاومت در این دوران اشاره کرد و گفت: اگر قرار است کسی بعد از این شهید خدمت رئیس جمهور شود اوضاع با گذشته فرق می‌کند، توقع جبهه انقلابی، مردم و خانواده شهدا از رئیس جمهور جدید متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت رئیس جمهور شهید ما مدیریتی جهادی و مردمی بود، بیان کرد: همه افرادی که قرار است پا به عرصه خدمت ریاست جمهوری بگذارند باید همه خودشان را با تراز جدید و خدمتی متفاوت از قبل معرفی کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی عنوان کرد: آنچه امروز می‌توان از سبک زندگی شهدای خدمت فهمید این است که دنبال مقام نبودند بلکه به دنبال کسب رضای خدا و آرامش بودند که شهادت نصیب‌شان شد.

حجت الاسلام سالاری‌مکی با اشاره به روایتی از امام علی (ع) که انسان پشت زبان و گفتارش پنهان است، ادامه داد: گفتمان و اندیشه رئیس جمهور چه بود که شب و روز نمی‌شناخت و در نهایت پیکرش را در ناکجاآباد پیدا کردند.

وی یادآور شد: آیت‌الله رئیسی در جمع مدیران ارشد کشوری و استانی همیشه تاکید داشت «رسیدن به قرب الهی با خدمت به مردم اتفاق می‌افتاد»، چه منطقی پشت سیره مملکت‌داری و دولت‌داری او بود که می‌گفت وضعیت کنونی کشور با کار روتین پیش نمی‌رود و باید کار جهادی باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با خواندن آیه‌ی شریفه‌ی «مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ...» به صداقت و عهد و پیمان آیت الله رئیسی با خدا اشاره کرد و گفت: امروز کسانی که روزی به آیت الله رئیسی طعنه و کنایه می‌زدند هم پشیمان هستند و در گفتار و نوشته‌های خود حرف از صداقت این مرد بزرگ می‌زنند، قبول کنیم خدا گلچین می‌کند و هر کسی لایق مدال شهادت نمی‌شود.

حجت الاسلام سالاری‌مکی با بیان اینکه ردای شهادت بر قامت شهیدان خدمت خیلی زیبنده است، ادامه داد: اگر اینگونه نبود خیلی‌ها هشت سال دفاع مقدس تلاش کردند اما به مدال شهادت نرسیدند.

وی بیان کرد: اگر قرار است خوش بدرخشیم و خدا ما را انتخاب کند باید با صداقت در اعمال محبوب خدا شویم و آیت الله رئیسی از هر موقعیتی برای کسب رضای خدا استفاده می‌کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در پایان تاکید کرد: امروز بدنه مدیریتی کشور بناست نوکری خاص برای مردم داشته باشند و اینکه مقام معظم رهبری فرمودند مردم نگران نباشد بار دوش مسئولان را سنگین‌تر از همیشه می‌کند.

کد خبر 1764870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha