مقام شهادت با خدمات جهاد گونه و تلاش برای رفاه مردم میسر شد

حجت الاسلام چهری با بیان اینکه خدمات جهاد گونه و تلاش برای رفاه و آرامش مردم زمینه‌ای شد که رییس جمهور در زمانی که در راه خدمت به مردم بود به مقام والای شهادت دست یابند گفت: با نگاه به کارنامه عملکرد سه ساله ایشان در ریاست جمهوری، شاهد خدمات بسیار زیادی به مردم هستیم که بذر امید را در دل محرومان کاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، حجت الاسلام امیرچهری_ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه جمعیت هلال احمر گیلان در مراسم گرامیداشت شهادت رییس جمهور و دیگر شهدای همراه که امروز(سه شنبه،۱ خرداد) با حضور مدیرعامل، شورای معاونین، کارکنان و اعضای داوطلب هلال‌احمر گیلان و با مشارکت مسئولان استانی و شهرستانی در حسینیه آیت الله بهجت برگزار شد با اشاره به زحمات جهادی آقای رئیسی اظهار کرد: سید شهدای خدمت برازنده ایشان بود.

وی با بیان اینکه این شهید والامقام بسیار پرتلاش و محبوب بودند و لقب ‌سید محرومان گرفتند گفت: با نگاه به کارنامه عملکرد سه ساله ایشان در ریاست جمهوری، شاهد خدمات بسیار زیادی به مردم هستیم که بذر امید را در دل محرومان کاشت.

چهری بیان کرد: همین خدمات جهاد گونه و تلاش برای رفاه و آرامش مردم زمینه ای شد که در زمانی که در راه خدمت به همین مردم بودند به مقام والای شهادت دست یابند.

وی افزود: ایشان منتظر نمی ماندند تا شرایط استانها برایشان ارسال شود بلکه خودشان مستقیما با سفرهای استانی از نزدیک در جریان مشکلات قرار می گرفتند.

چهری ادامه داد: رییس جمهور کار بسیار بزرگی در احیای کارخانجات تعطیل شده کردند و بیش از چند هزار کارخانه را در سراسر کشور به چرخه تولید بازگرداندند.

وی همچنین با اشاره به اعزام تیم های امدادی از گیلان به تبریز و تلاش های این ۴ تیم امدادی در جستجو و نجات گفت: خدمات جمعیت هلال احمر همیشه در راستای کمک های انسان دوستانه و تسکین آلام بشری است.

چهری در ادامه با تاکید بر اینکه با حضور مقام معظم رهبری کشور با اقتدار و پرقدرت به مسیر خدمت ادامه خواهد داد افزود: داشتن ملتی با بصیرت و ولایتمدار که گوش به فرمان رهبری است همواره وحدت و مقاومتش را حفظ خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ایران جهانی شده است به اعتراضات در دانشگاه های آمریکا و اروپا که با شعار حمایت از فلسطین انحام می شود اشاره و اظهار کرد: این جریان ظلم ستیزی  توسط ایران گفته شده و در جهان در حال تکثیر است.

چهری اضافه کرد: دنیا ایران قوی را می شناسد و همراه با شهادت رییس جمهور این کشور و خادمین دیگرش، بسیاری از مردم کشورهای مسلمان و آزادی خواه جهان سوگوار شدند که یک چهارم جمعیت جهان می باشند.

مقام شهادت با خدمات جهاد گونه و تلاش برای رفاه مردم میسر شد

مقام شهادت با خدمات جهاد گونه و تلاش برای رفاه مردم میسر شد

مقام شهادت با خدمات جهاد گونه و تلاش برای رفاه مردم میسر شد

کد خبر 1764885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha