کار در میدان همراه با اخلاق حسنه از صفات آیت الله رئیسی بود

امام جمعه کرمان با برشمردن برخی ویژگی‌های شهید جمهور گفت: کار در میدان همراه با اخلاق حسنه از صفات آیت الله رئیسی بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی، چهارشنبه(۲ خرداد) در دومین روز مراسم بزرگداشت شهیدِجمهور و همراهان در حسینیه ثارالله؛ رئیس جمهوری شهید را درد آشنای مردم و خدمتگزار آنان و شخصیتی پرورش یافته در مکتب امام و تاریخ‌ساز دانست.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با بیان اینکه در برابر جریان باطل و رهبران فاسد و ظالم در طول تاریخ همواره مردانی مجاهد و فداکار و با انگیزه‌های بالای الهی پا به میدان گذاشتند؛ اظهار کرد:، امروز در سوگ کسی نشستیم که در گفتمان امام شخصیتی موفق و مکتبی و مخلص و یکی از عهدهای او کار برای خدا و لاغیر بود.
وی با بیان اینکه تشییع باشکوه رئیس جمهوری شهید از نمودهای کار فقط برای خدا است؛ افزود: کار در میدان همراه با اخلاق حسنه از صفات آیت الله رئیسی بود و با اینکه فشارهای کاری و روحی به شدت او را آزار می‌داد اما هرگز بداخلاقی و خارج شدن از حدود نکرد.
حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی با تاکید بر اینکه ایشان به ریسک پذیری و توجه به جوانان به شدت علاقه‌مند و معتقد بود میدان را باید برای جوانان باز کرد؛ گفت: جوانگرایی در بدنه دولت آیت الله رئیسی کاملاً مشهود است.

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی در خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناخت و روح ایشان فراتر از جسم او بود و هیچوقت کوچکترین ضعف جسمی در او ندیدیم.

امام جمعه کرمان با افزودن این مطلب که آیت الله رئیسی گفتمان انقلاب را عوض کرد و همه باید دست به دست و همدل و هم صدا، پای صندوق‌های رأی حاضر شویم؛ بر انتخاب فرد اصلحی که نهضت خدمت به مردم را ادامه دهد و با قاطعیت در مقابل دنیای کفر بایستد و در مقابل مردم متواضع باشد؛ تاکید و بیان کرد: آن شخص باید بتواند کشور و خون عزیز شهدا را در گفتمان نظام و انقلاب و رهبری پیش ببرد.

کد خبر 1764951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha