برپایی ۱۴ محفل قرآنی انس در بقاع متبرکه شاخص کرمانشاه 
 

سهیلی گفت: بمناسبت شهادت رئیس جمهور شهید و تیم همراه ۱۴ محفل انس با قرآن در بقاع متبرکه شاخص سراسر استان کرمانشاه با حضور قاریان و حافظان برجسته قرآن کریم برگزار خواهد شد.  

ساحل سهیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه  ضمن تسلیت بمناسبت شهادت رئیس جمهور و تیم همراه ، گفت: بمناسبت این ایام حزن و اندوه مراسم یادبود رئیس جمهور با برپایی محافل انس با قرآن در بقاع متبرکه کرمانشاه برگزار می شود.
 رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه  افزود: شهید سید ابراهیم رئیسی بار ها در محافل قرآنی به این موضوع اشاره داشتند که انسانیت انسان در پرتو ارتباط با قرآن و وحی شکل گرفته است و ارزش بیان و قلم در عالم نیز به آن است که در مسیر تعالی و کمال انسان عمل کند لذا ما باید پیرو این مسیر و حرکت باشیم.

وی تاکید کرد: قرآن دستورالعمل و برنامه جامع و کامل زندگی، چراغ راه هدایت مهم‌ترین وسیله ارتباط انسان با خدا و عامل سعادت و خوشبختی انسان در دنیا و آخرت است.
 
سهیلی با اشاره به برنامه های یادبود در راستای شهادت رئیس جمهور و تیم همراه در بقاع متبرکه کرمانشاه ، تصریح کرد: قرائت جمعی سوره یاسین و سخنرانی و مداحی با حضور خادمان اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) از جمله برنامه‌های این مراسم خواهد بود.
 

کد خبر 1764956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha