تشییع تاریخی شهید رئیسی بصیرت ملت را به رخ دنیا کشید/ حضور مردم از عمق جان و سوز دل بود

آیت‌الله رجبی با بیان اینکه دشمنان در طول تاریخ انقلاب همواره سعی کرده‌اند از بصیرت و شناخت عمیق مردم بکاهند، تاکید کرد: حضور پرشکوه مردم در تشییع شهدای خدمت ثابت کرد تمام توطئه‌ها و نقشه‌هایی که دشمن برای جدا کردن مردم از نظام و مسئولان کشیده، نقش بر آب است. این حضور خط بطلانی بر تمام سیاه‌نمایی‌های دشمنان بود.

آیت الله محمود رجبی در گفتگو با خبرگزاری شبستان در استان قم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت با اشاره به تشییع شکوهمند این شهدای والامقام گفت: در روایات آمده است که اگر می خواهید مردم به شما محبت داشته باشند به آنان خدمت کنید.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه یکی از عوامل ایجاد محبت، خدمت کردن است تصریح کرد: این حضور پرشکوه مردم در تشییع رییس جمهور شهید و همراهان ایشان نشان داد که مردم، آیت الله رییسی را فردی می دانستند که خدمت صادقانه وخالصانه داشت بدون آنکه به دنبال منفعتی برای خودش باشد.

وی ادامه داد: وقتی مردم این صداقت و خلوص را دیدند اینگونه با حضورشان عشق خود را رییس جمهور نشان دادند؛ مهم تر اینکه این تنها حضور صرف نبود بلکه جلوه هایی از اشک را شاهد بودیم که نشان می داد این حضور برخاسته از عمق جان مردم بود.

آیت الله رجبی تصریح کرد: مردم خادمان صادق خود را خوب تشخیص می دهند و قدردانی خود را نشان می دهند و این نشان از رشد جامعه است.

وی با بیان اینکه مردم خادم را از غیر خادم تشخیص می دهند، تصریح کرد: مردم در قبال خادمان خود احساس مسئولیت می کنند و باید به چنین مردمی و چنین مسئولینی بالید.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمن و ایادی داخلی آنها این محبوبیت را می دیدند و نگران منافع خود بودند گفت: دشمنان هم در خصوص شخص رییس جمهور و هم در خصوص برنامه های ایشان در سیاه نمایی سنگ تمام گذاشتند اما این حضور نشان داد که مردم تحت تاثیر القائات دشمن قرار نمی گیرند و این حضور خط بطلانی بر تمام سیاه نمایی های دشمن بود.

وی با بیان اینکه دشمنان در طول تاریخ انقلاب همواره سعی کرده اند از بصیرت و شناخت عمیق مردم بکاهند، تاکید کرد: این حضور پرشکوه ثابت کرد که تمام توطئه ها و نقشه هایی که دشمن برای جدا کردن مردم از مسئولین کشیده است نقش بر آب است.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه این حضور نشانه وفاداری مردم ما به نظام و ارزش های اسلامی است، تصریح کرد: اگر مردم رییسی را تجلیل می کنند به جهت دغدغه مندی و احساس مسئولیت این شهید بزرگوار نسبت به ارزش ها و آرمان های اسلامی است.

آیت الله رجبی با بیان اینکه مردم با حضور گسترده خود نه تنها از رییس جمهور بلکه از ایده ها و اندیشه های آیت الله رییسی قدردانی کردند، تاکید کرد: دشمن به دنبال القا فاصله گرفتن مردم از انقلاب و ارزش های اسلامی  بود ولی این حضور نشان از وفاداری مردم نسبت به مقام عظمای ولایت و ارزش های اسلام و انقلاب داشت.

کد خبر 1765144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha