اردوی جهادی درمانی دندانپزشکی در منطقه کم برخوردار علی آباد کتول برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت، اردوی جهادی درمانی دندانپزشکی یک روزه در منطقه کم برخوردار و حاشیه شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، به مناسبت گرامیداشت شهدای خدمت، اردوی جهادی درمانی دندانپزشکی یک روزه در منطقه کم برخوردار و حاشیه شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

در این اردوی یک روزه، ۲۵۰ خدمت بهداشتی و درمانی در حوزه غربالگری، دیابت و فشارخون و وزن بیماران و دندانپزشکی شامل؛ معاینه و تشخیص، کشیدن و جراحی، ترمیم و پرکردن و جرمگیری به تمامی مراجعه کنندگان ارائه شد.

این مرحله از اردوی جهادی درمانی با حضور گروه های جهادی درمانی دندانپزشکان و دانشجویان دندانپزشکی، پرستاری و پیراپزشکی و فرهنگی و اجتماعی با ۱۲ یونیت دندانپزشکی به مدت یک روز کاری برگزار شد.

این برنامه درمانی فرهنگی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت  تدارک از سوی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با  همکاری سازمان بسیج جامعه پزشکی استان، گروه جهادی درمانی مشکات، موسسه سلامت بنیاد علوی، قرارگاه عملیاتی اباصالح المهدی عجل شهرستان، بسیج سازندگی ناحیه و شبکه ملی فعالیت های جهادی وزارت ورزش و جوانان در راستای جوامع هدف نیازمند و شناسایی شده با عنوان «خادم الرضا» در مجموعه‌ ورزشی شهدای جنگلده برای مردم شهرستان علی آباد کتول برگزار شد.

کد خبر 1765459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha