فریاد «الله اکبر» و جشن مردم لبنان و فلسطین در تمجید مجاهدت القسام

به دنبال اعلام خبر اسیر شدن تعدادی از نظامیان اشغالگر توسط سخنگوی عزالدین القسام، مردم در شهرهای لبنان و فلسطین به جشن و پایکوبی پرداختند و فریاد «الله اکبر» از مساجد بلند شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روسیا الیوم؛ به دنبال سخنان ابوعبیده، سخنگوی گردان عزالدین القسام مبنی بر دستگیری، کشته و زخمی کردن سربازان اسرائیلی در عملیات پیچیده در بعد از ظهر شنبه (پنجم خرداد ماه) در شمال نوار غزه، مناطق مختلف لبنان و فلسطین شاهد جشن و راهپیمایی بود.

مردم در اردوگاه آوارگان فلسطینی البداوی در شمال لبنان به خاطر اسارت گرفتن سربازان اسرائیلی، راهپیمایی برگزار کرده و جشن گرفتند.

اردوگاه نهرالبارد در شمال لبنان نیز شاهد راهپیمایی به مناسبت این خبر بود.

در همین حال آتش بازی های شدید و ترقه های آتش بازی در اردوگاه البص در شهر صور در جنوب لبنان به مناسبت جشن این عملیات به راه افتاد.

همچنین یک فیلم ویدیویی از ساکنان اردوگاه الجلیل در بعلبک در حال شلیک ترقه در جشن این عملیات نیز منتشر شد.

به دنبال اعلام مقاومت دلیران فلسطینی مبنی بر اسارت سربازان اشغالگر در غزه، ساکنان شهر بعلبک لبنان آتش بازی کردند.

شهرهای رام الله، جنین، طولکرم و مناطق دیگر شاهد صحنه‌ شادی مردم بود و از مناره‌های مساجد فریاد «الله اکبر» و تکبیر بلند شد و با تجلیل از عملیات اسرا، بلندگوها سخنان سخنگوی گردان های القسام را بازپخش کردند.

از اردوگاه های آوارگان در نوار غزه، صدای شادی و خوشحالی مردم به گوش رسید و ابراز امیدواری کردند که این امر فروپاشی ارتش اشغالگر و پایان جنگ وحشیانه در نوار را تسریع کند.

در رام الله، جنین، طولکرم و مناطق دیگر صحنه های شادی پخش شد و مناره های مساجد با تکبیر سروصدا کردند.

مردم شهر الخلیل نیز با خودروها راهپیمایی کردند و خوشحالی خود را نشان دادند.

از مساجد نور شمس طولکرم نیز صدای تکبیر و سخنان ابوعبیده باز پخش شد.

گفتنی است، سخنگوی نظامی گردان های عزالدین قسام، تاکید کرد: مبارزان «گردان‌های القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به نیروهای اسرائیلی در داخل تونل در جبالیا و ورودی آن کمین کردند و توانستند از فاصله صفر با این نیروها درگیر شوند.

وی افزود:  رزمندگان القسام با مواد منفجره به نیروهای پشتیبانی که به محل هجوم آورده بودند، حمله کردند و به طور مستقیم به آنها برخورد کردند و پس از منفجر کردن تونل مورد استفاده در عملیات، عقب نشینی کردند.

کد خبر 1765478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha