جهش تولید بهترین راه مبارزه با جنگ اقتصادی دشمن است

سرهنگ پاسدار سلامی گفت: امروز سنگر جهاد همان سنگر کار و تولید است و این فرهنگ باید به واحدهای تولیدی منتقل شود. هر کارگر باید بداند که خدمت به مردم که منجر به امید آفرینی و خنثی شدن توطئه های دشمنان انقلاب می شود در اولویت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سرهنگ پاسدار محمد حسن سلامی- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران صبح امروزدر مراسم گرامی‌داشت شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی که در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت رئیس جمهور انقلابی و خدمتگزار و گرامیداشت یاد ونام بیش از هزار و ۱۰۰ شهید جامعه کارگری استان، اظهار کرد: خدمت به مردم، اخلاق مداری و پشتکار برای رفع مشکلات ملت به ویژه محرومین از خصیصه های شاخص سیدالشهدای خدمت بود.
 
وی به سفرهای استانی آیت الله رئیسی و دیدارهای چهره به چهره ایشان با مردم به ویژه محرومین و روستائیان اشاره کرد و افزود: نگاه ویژه به محرومان و مظلومان و تبعیت محض از ولایت از دیگر ویژگی‌های رئیس جمهور شهید است.

سرهنگ پاسدار سلامی با بیان اینکه رئیس دولت مردمی سیزدهم مطیع محض ولایت فقیه بودند،گفت: شهید آیت الله رئیسی با نگاه ویژه‌ای که به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی ملت و خانواده شهدا احساس می‌کرد در دور دوم سفر به استان مازندران در جمع صمیمی خانواده‌های شهدای مدافع حرم حماسه «خان‌طومان سوریه» در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران حضور پیدا کرد که از ویژگی‌های برجسته آیت الله رئیسی بود.
 
وی در ادامه سخنانش ضمن گرامی‌داشت یاد و نام شهدای سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر یادآورشد: مردم شریف استان مازندران ۲۵۰ جوان رشید خود را در عملیات بیت المقدس فدای اسلام و انقلاب اسلامی کردند.
 
سرهنگ پاسدار سلامی با اشاره به نقش مردم و رزمندگان اسلام در دفاع از خرمشهر، خاطرنشان شد: رزمندگان اسلام با سلاح ایمان و مجاهدت در راه خدا در این مبارزه شرکت کردند و خرمشهری که امکان بازپس‌گیری آن نبود در سوم خرداد آزاد شد.
 
ویبا بیان اینکه حماسه فتح خرمشهر، پیروزی بی‌نظیری در تاریخ دفاع مقدس بود و زنده نگه داشتن این تاریخ زنده نگه داشتن ارزشهاست، گفت: امروز سنگر جهاد همان سنگر کار و تولید است و این فرهنگ باید به واحدهای تولیدی منتقل شود. هر کارگر باید بداند که خدمت به مردم که منجر به امید آفرینی و خنثی شدن توطئه های دشمنان انقلاب می شود در اولویت است.
 
سرهنگ پاسدار سلامی ادامه داد: امروز کارگروه اداره کل کار و جامعه کارگری یکی از کارگروه‌های فعال حوزه دفاع مقدس مازندران به شمار می‌آید و باید تلاش کنیم ارزش‌های انقلابی در محیط کار و کارگری زنده بماند.
 
وی با گرامی‌داشت یاد بیش از هزار و ۱۰۰ شهید جامعه کارگری استان مازندران عنوان کرد: شهدای کارگر نقش برجسته و محوری در همه حوادث انقلاب داشتند و باید یاد آنها در جامعه زنده بماند.

کد خبر 1765672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha