مسیر خدمت و شهادت شهید آیت الله رئیسی یادآور شهید رجایی بود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسیر خدمت و شهادت شهید آیت الله رئیسی یادآور شهید رجایی بود و حتی با حجم و انبوه بیشتری از ماتم مردم شاهد بودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «امین درخشان» ظهر امروز در محفل فرهنگی و هنری با عنوان «پرواز ستاره ها» که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور پاسداشت رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در سالن اجتماعات ستاد کنگره سرداران و شهدای استان برگزار شد، اظهار کرد: این مصیبت بزرگ و شهادت رئیس جمهور مردمی و مکتبی که ما شاید بعد از شهادت وی متوجه شدیم که قدر ایشان را بیشتر از اینها می دانستیم، دل های همه ما را محزون کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بدون تردید این حجم انبوه استقبال مردم و اندوهی که بین مردم پس از شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان در راه خدمت ایجاد شد شاید نشان از صداقت، پاک دستی و مهم تر از همه اینها اخلاص در عمل شهیدان راه خدمت بوده که همه ما را در این مصیبت بزرگ و غمبار نگران و اندهبار کرده است.

وی ضمن تشکر از شاعران آئینی که همواره در چنین محافلی حضور پیدا کرده و شمع روشن برنامه های فرهنگی و هنری هستند، افزود: هنرمندان به دلیل توانایی، ظرفیت فکری و خلاقیتی که در فکر و ذهن آنها وجود دارد، معمولا نخستین کسانی هستند که به مسائل مختلف اجتماعی، حوادث یا سایر رویدادها واکنش نشان می دهند.

درخشان خاطرنشان کرد: در شهادت رئیس جمهور عزیز و همراهان شاهد تولید و نشر آثار متعدد فرهنگی و هنری در همه عرصه ها و رشته ها بودیم که توسط هنرمندان خلق شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: آنچه مسلم بوده این است که مسیر خدمت و شهادت شهید آیت الله رئیسی یادآور شهید رجایی بود و حتی با حجم و انبوه بیشتری از ماتم مردم شاهد بودیم.
وی تاکید کرد: در شرایطی که توقعات مردم متعدد و متنوع است اما مردم به دلیل اخلاص شهید رئیسی که بزرگ شده مکتب شهید بهشتی بود، حضور گستروه و انبوهی به صورت خودجوش در مراسم تشییع و سایر مراسمات این شهدا در کشور داشتند.
درخشان یادآور شد: در شهرهایی که مراسم تشییع بود و سایر شهرهای دیگر کشور مردم به صورت خودجوش اجتماعات میلیونی را رقم زدند که بدون تردید یک رویش جدیدی در مسیر تحول انقلاب اسلامی است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: باید گفت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان فصل جدیدی ایجاد کرد که شایسته تقدیر این ملت بزرگ و وفادار است و همواره نشان دادند که آرمان های انقلاب اسلامی علیرغم همه کم و کاستی ها، همچنان زنده و پایدار است.
کد خبر 1765722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha