اهالی فرهنگ برادری خیراندیش را از دست دادند

محمد مهدی اسماعیلی با بیان اینکه مردم عزیز ایران خدمتگزار صدیقی را از دست دادند؛گفت: اهالی فرهنگ، هنر ورسانه پدری دلسوز، برادری مهربان و بزرگتری خیر اندیش را از دست دادند، امیدوارم خداوند قدرت صبوری در این غم بزرگ را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، محمد مهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ‌و ارشاد اسلامی عصر امروز دوشنبه ۷ خرداد در مراسم یادبود رییس جمهور شهید و شهدای خدمت گفت: زبان من قاصر از همدلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و ابراز خالصانه ترین علاقمندی ها به رییس جمهور شهید خدمتگزار است.

وزیر فرهنگ‌و ارشاد اسلامی  اظهار کرد: برای من خیلی سخت است در خصوص کسی صحبت کنم بیشترین تأثیرگذاری ها را در حیات سیاسی اجتماعی فرهنگی خودم از او داشتم، سال ها توفیق داشتم تا هم نفس او باشم در همه سال های که یک توفیق همکاری شبانه روزی با او داشتم چیزی جز خدمتگزاری علاقه بالا به تک تک شهروندان ایرانی به او ندیدم.

وی خاطر نشان کرد: در طول این سه سال که دوره کوتاه ریاست جمهوری او شکل گرفت اهالی فرهنگ و رسانه گواهی می دهند که هیچ کاری نبود که از دست ایشان  و دولتشان بر بیاید و دریغ کند او به همه دغدغه های فرهنگ و رسانه واقف بود.

محمد مهدی اسماعیلی  تاکید کرد: ما در فقدان یک رییس جمهور طراز و به فرمایش رهبر معظم انقلاب، جامع الاطراف مواجه هستیم و اصحاب فرهنگ‌و هنر و رسانه خود صاحب عزا هستند، دریغ از فقدان چنین شخصیت دلسوز و خدمتگزاری.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: مردم ایران در چند شهری که تشیع جنازه شهدای خدمت انجام شد  نشان دادند به خدمتگزاران واقعی خود عشق می ورزند.

وی تصریح کرد: رییس جمهور عزیز ما بسیار مظلوم  بود و  بر خود و ما حرام کرده بود از ناامیدی و مشکلات بگوییم، خودش را وقف مسائل و مشکلات مردم کرد و سه سال شب و روز نشناخت  و به برخی از استان ها بیش از ۱۰ بار سفر کرد؛ یک شب ساعت ۴ صبح از ترکیه برگشتیم و باید به کرج می رفتند در همان فرودگاه استراحت کردند که به سفر بعدی خود برسد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  اظهار کرد: مردم عزیز ایران خدمتگزار صدیقی را از دست دادند؛ اهالی فرهنگ، هنر و رسانه پدری دلسوز، برادری مهربان و بزرگتری خیراندیش را از دست دادند، امیدوارم خداوند قدرت صبوری در این غم بزرگ را فراهم کند.

محمد مهدی اسماعیلی گفت: ما معتقدیم امروز رئیس جمهور شهید دست اش برای گره گشایی از مشکلات بازتر است و اینک در پیشگاه الهی دعاگوی همه ما خواهد بود.

کد خبر 1765738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha