پای کار آوردن نهادهای همسو در جهت غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد

جعفر نیک نفس گفت: نشست هم اندیشی با دستگاه های متولی و همسو، با رویکرد پای کار آوردن و استفاده از ظرفیت آنها در برگزاری طرح اوقات فراغت تابستان برگزار شد که مورد استقبال این نهادها قرار گرفت.

جعفر نیک نفس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از برگزاری نشست برنامه ریزی و هم افزایی اوقات فراغت خبر داد و گفت: این نشست با حضور دستگاه های متولی و همسو با ستاد کانون های مساجد برگزار شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: غنی سازی اوقات فراغت کودکان، نوحوانان و جوانان یکی از برنامه های هر ساله کانون های فرهنگی هنری است که همزمان با ایام تابستان برگزار می شود.
وی اظهار کرد: نشست هم اندیشی با دستگاه های متولی و همسو، با رویکرد پای کار آوردن و استفاده از ظرفیت آنها در برگزاری طرح اوقات فراغت تابستان برگزار شد که مورد استقبال این نهادها قرار گرفت.
نیک نفس ادامه داد: به منظور غنی سازی اوقات فراغت تابستانی بچه های مسجد قرار شد با هر یک از این نهادهای فرهنگی تفاهم نامه همکاری امضاء کنیم.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: امسال برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد در قالب طرح مسجد کانون نشاط برگزار می شود.
نیک نفس اوقات فراغت تابستانی را فرصتی مناسب برای جذب نوحوانان و جوانان به مسجد دانست و تصریح کرد: کانون های فرهنگی هنری با اجرای برنامه های متنوع و مورد علاقه نوجوانان و جوانان می توانند ضمن جذب آنها به مساجد، بر روی تربیت دینی شان کار کنند.
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: هر چه حضور نوحوانان و جوانان در مساجد بیشتر شود قطعا از آسیب های اجتماعی به دور خواهند ماند.
وی یادآور شد: برنامه های اوقات فراغت تابستانی از نیمه دوم خردادماه شروع می شوند و امیدواریم کانون های فرهنگی هنری مساجد با برنامه ریزی بتوانند اوقات فراغت با نشاطی را برای نوجوانان و جوانان رقم بزنند.

کد خبر 1765739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha