مستند سردار شهید طیاری تیرماه رونمایی می‌شود

اسماعیل نیک نفس گفت: ساخت مستند بلند سردار شهید طیاری رو به اتمام است و تیرماه سال جاری با حضور شخصیت های کشوری رونمایی خواهد شد.

اسماعیل نیک نفس در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: ساخت مستند بلند سردار شهید طیاری رو به اتمام است و تیرماه سال جاری با حضور شخصیت های کشوری رونمایی خواهد شد.
کارگردان مستند سردار شهید طیاری افزود: در چند سال گذشته غالب فعالیت های ما در زمینه تولید آثار هنری با محتوای اثرگذار بوده است.
وی بیان کرد: با ساخت مستند سردار شهید طیاری به دنبال این هستیم تا یک اثر هنری تولید کنیم که بتواند با برقراری ارتباط با مخاطب، پیام زندگی شهید را به جامعه هدف منتقل کند.
نیک نفس با بیان اینکه در چند سال اخیر در حوزه فرهنگی هنری فعالیت های مستمری داشته ایم، ابراز کرد: این بار تصمیم گرفتیم در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تولید محتوا داشته باشیم تا بتوانیم ابعاد زندگی و شخصیتی یکی از سرداران شهید جنوب کرمان را به مردم معرفی کنیم.
مدیر موسسه فرهنگی هنری آینه هنر دیار کهن ادامه داد: در جنوب کرمان آن طور که باید و شاید به زندگی قهرمانان ملی و شهدای شاخص پرداخته نشده است بنابراین دغدغه معرفی این شخصیت ها ما را به سمت ساخت مستند بلند از زندگی سردار شهید طیاری کشاند.
وی اظهار کرد: دوستی و ارتباط نزدیک سردار شهید مهدی طیاری با حاج قاسم و انجام چندین عملیات موفقیت آمیز در دفاع مقدس باعث شد تا مستندی از زندگی سردار شهید طیاری بسازیم.
نیک نفس با بیان اینکه در ساخت مستند بلند سردار شهید طیاری قریب ۱۰ نفر از عوامل اجرایی دخیل هستند، عنوان کرد: تیم عوامل اجرایی شامل مدیر تصویر برداری، تصویر بردار هوایی، مدیر تولید، منشی صحنه، دستیار کارگردان، تدوین، نویسنده و گوینده می باشد که به طور تخصصی فعالیت دارند.
کارگردان مستند سردار شهید طیاری اضافه کرد: تمامی عوامل اجرایی ساخت این مستند بلند از بچه های مسجد هستند که پیش از این آثار تولیدی آنها در جشنواره فیلم عمار رتبه برتر کسب کرده است.
وی ابراز کرد: ساخت مستند مسجد پایگاه قرآن و مستند یار فاطمه ها که از شبکه های صدا و سیما پخش شده و همچنین مستند برای شبکه سلامت و مستند مسجد کانون نشاط از سایر تولیدات هنری این تیم است.
نیک نفس عنوان کرد: جا دارد از زحمات و تلاش های بی وقفه مجید حاجبی مدیر تصویربرداری و تدوین، علی عبدی نسب تصویر بردار هوایی، مدیران تولید پوریا بهروزه و حسن نیک نفس و محمدرضا خواجه بهرامی منشی صحنه در ساخت مستند سینمایی سردار شهید طیاری تشکر کنم.
مدیر موسسه فرهنگی هنری آینه هنر دیار کهن یادآور شد: مستند بلند سردار شهید طیاری کاری مشترک از موسسه فرهنگی هنری آینه هنر دیار کهن‌، موسسه فرهنگی هنری مهرگان جنوب و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان است.

کد خبر 1765876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    0 0
    بسیار عالی، موفق باشید