برگزاری مسابقه نقاشی «روح الله» در کانون‌های مساجد استان مرکزی

انقانی از برگزاری مسابقه نقاشی «روح الله» در کانون های مساجد استان مرکزی همزمان با ایام ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

مرتضی انقانی، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت شهدای خدمت و همچنین ایام ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی(ره) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد با سیاه‌پوش کردن مساجد و حسینیه‌ها به استقبال برنامه های ۱۴ و ۱۵ خرداد و شهادت شهدای خدمت رفتند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه با توجه به حادثه شهادت شهدای جمهور برنامه های عزاداری نیمه خرداد امسال زودتر برگزار و هر روز شاهد برگزاری مراسم عزاداری در مساحد مختلف هستیم، ادامه داد: ختم قرآن ذیل طرح «تلاوت نور» هدیه به روح امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد و غبارروبی از مزار شهدا با حضور مدیران و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله برنامه های این ایام است.

این مقام مسئول اظهار داشت: اطلاع‌رسانی گسترده در سطح فضای مجازی در مورد سیره زندگی امام خمینی(ره) از دیگر برنامه های ستاد مساجد استان مرکزی است.

انقانی پخش سخنرانی حضرت امام در ۱۴ خرداد ماه از مأذنه‌های مساجد ۱۵ دقیقه قبل از اذان ظهر و عصر و مغرب و عشاء را نیز از برنامه ها دانست و ادامه داد: برگزاری مسابقه از وصیت نامه سیاسی و الهی امام خمینی (ره) به صورت مجازی 
برگزاری مسابقه دلنوشته «نامه‌ای به پدر آسمانی» ویژه نوجوانان ۷تا ۱۴ سال عضو کانون ها نیز از برنامه های ترتیب داده شده برای این ایام است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، ادامه داد: برگزاری مسابقه نقاشی «روح الله» ویژه گروه سنی ۷ تا ۱۴ سال عضو کانون ها و اعزام مدیران و اعضای کانون ها به بیت امام راحل در خمین و اجرای گروه سرود اعضای کانون های خمین در مراسم گرامیداشت در بیت امام خمینی(ره) نیز از دیگر برنامه ها است.

کد خبر 1766022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha