مراسم ارتحال امام راحل در جیرفت برگزار می شود

هوشمند رییسی گفت: همزمان با سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) محفل انس با قرآن کریم در سالگرد ارتحال در مسجد جامع شهر جیرفت برگزار می شود.

هوشمند رییسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: همزمان با سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) محفل انس با قرآن کریم در سالگرد ارتحال در مسجد جامع شهر جیرفت برگزار می شود.
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان جیرفت افزود: امسال مراسم بزرگداشت ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی در قالب محفل انس با قرآن کریم با دعوت از قاری بین‌المللی استاد محمد اسماعیلی برگزار خواهد شد.
وی بیان کرد: این محفل نورانی روز یکشنبه ۱۳ خردادماه با حضور  آیت‌الله احمد شیخ بهایی نماینده استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری برگزار می شود.
رییسی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: با توجه به اینکه جامعه ما عزادار شهدای خدمت است و این شهدای بزرگوار شاگردان راستین مکتب امام بزرگوار هستند بنابراین مراسم گرامیداشت ارتحال امام راحل فرصت مناسبی است که یاد و نام این عزیزان را نیز گرامی داریم.
دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی جیرفت یادآور شد: مراسم سالگرد ارتحال امام عظیم‌الشأن (ره) امسال باید باید به نحو احسن و متفاوت از گذشتهذبرگزار شود چرا که  ۱۴ خرداد سالگرد رحلت معمار کبیر انقلاب و پرچمدار دفاع از قدس شریف و حقوق مشروع ملت فلسطین است.
وی خاطرنشان کرد: دفاع از فلسطین از مسلمات قطعی در منظومه فکری امام (ره) بود و بر همه پیروان مکتب امام راحل، دفاع از فلسطین واجب است.

کد خبر 1766158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha