شهید رئیسی مردمداری مخلص برای نظام بود

باقری گفت: مردمداری رمز موفقیت و ماندگاری آیت الله رئیسی بود این شهید والامقام مردمداری مخلص برای نظام بود که موجب محبوبیتش شد.

محمدعلی باقری_ مدیر مسوول کانون زینبیه نکا در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: مردمداری از تاکیدات دین مبین اسلام است و دین‌مبین اسلام به مردمداری و توجه به مردم تاکید فراوان دارد.
وی افزود: مکتب شهید رئیسی  یعنی خدمت به مردم تعطیلی ندارد.
مدیر مسوول کانون زینبیه نکا یادآور شد: همه ما میدانیم تواضع و خدمتگزاری در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم، عامل اصلی محبوبیت شهید آیت‌الله رئیسی بود.  
باقری گفت: مسئولین و مدیران توجه داشته باشند خدمت صادقانه و خالصانه، بهترین راه ممکن برای ادای احترام به رئیس جمهور شهید است.
وی افزود:  اگرچه از دست دادن رئیس جمهور فقید، فاجعه دردناکی است اما بنا به گفته مقام معظم رهبری، راه خدمت همچنان باز و هموار است و ما  باید با کار و تلاش جهادی، ادامه دهنده راه شهیدان و رئیس جمهور شهید باشیم.
مدیر مسوول کانون زینبیه نکا خاطر نشان کرد:رجای واثق داریم که ادامه مکتب خدمتگزاری رئیس جمهور شهید، خدمت هرچه بیشتر به مردم است، چرا که تمام گفتار، کردار، تفکر و نگاه آیت الله رئیسی خدمت به مردم بود.
وی افزود: امروز همه دنیا شاهد هستند که نظام جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌های دشمنان خبیث و کینه توز، در حال پیشرفت و توسعه است و با عظمت و مستقل به مسیر خود ادامه می‌دهد که این موضوع به برکت مردمی بودن دولتمردان و به پشتوانه ولایت فقیه در کشور است.  
این مسوول اظهار کرد: با شهدای خدمت و همه شهیدان والامقام این کشور عهد و پیمان می‌بندیم که با حمایت‌ و مشارکت مردمی و با رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، مسیر پیشرفت کشور را همچنان ادامه خواهیم داد تا شاهد رشد و شکوفایی روزافزون ایران اسلامی باشیم.
مدیر مسوول کانون زینبیه نکا در ادامه مردمی بودن، ساده زیستی،لمس کردن مشکلات مردم، پیگیری و حل معضلات‌مردم، اطاعت پذیری از ولی فقیه و استفاده از  خرد جمعی و مشارکت مردم را از ویژگی های آیت الله رئیسی رئیس جمهور شهید عنوان کرد.
باقری گفت: مردمداری رمز موفقیت و ماندگاری آیت الله رئیسی بود و رئیسی مردمداری مخلص برای نظام بود که موجب محبوبیتش شد.
وی افزود: آیت الله رئیسی اعتقاد قلبی به  ائمه و اهل البیت(ع) داشت و  توکل برخدا در امور، تکیه بر مسجد و  اهل آن و استفاده از  برکات خانواده شهدا و ایثارگران در کار و  خدمت  را  رمز  موفقیت خود می دانست که باید این امور امروز در  دستور کار ما بوده و با مردمداری و جهادی کار کردن در مسیر ولایت باشیم.

کد خبر 1766198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha