سیلی محکم شهید رئیسی به چهره اسرائیل

دکتر حکم امهز گفت: در دوره ریاست جمهوری شهید آیت الله رئیسی محکم ترین سیلی بر چهره آمریکا و اسرائیل نواخته شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، دکتر حکم امهز شامگاه پنج‌شنبه (۱۰ خرداد) در همایش شهید مقاومت که در مسجد امام جعفر صادق علیه السلام بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: من به بیرجند آمدم تا سلام گرم برادران جبهه مقاومت را به مردم بیرجند برسانم.

وی با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی به عنوان یک رئیس جمهور متواضع و مخلص افزود: در طول سه سال خدمت، آیت الله رئیسی، دستاوردهایی داشت که در تاریخ خواهد ماند.

تحلیلگر ارشد محور مقاومت از کشور لبنان ادامه داد: بزرگترین سیلی و دستاورد بزرگ آیت الله رئیسی، پاسخ وعده صادق ایران در مقابل جنابت رژیم صهیونیست در حمله به کنسولگری در ایران در دمشق بود که ضعف اسرائیل در دنیا نمایان شد.

وی با اشاره به اینکه اسرائیل، امریکا، آلمان و ... موفق نشدند پهپادهای ایران را ردیابی کنند و به قلب اسرائیل اصابت کرد، تصریح کرد: آیا می‌توان فهمید که این کار چقدر عظمت دارد که ایران مستقیم به اسرائیل جمله کرد و سیلی محکمی به چهره آنها زد.

دکتر حکم امهز با اشاره به اینکه یکی دیگر از دستاوردهای دکتر رئیسی این بود که روابط ایران با کشورهای همسایه‌ و کشورهای مختلف جهان بهبود پیدا کرد، گفت: تاریخ این مهم را ثبت خواهد کرد که در دولت سیزدهم ارتباط ایران با کشورهای زیادی از جمله عربستان بهبود پیدا کرد.

به گفته وی، همچنین تاریخ خواهد نوشت که در زمان ریاست جمهوری آیت الله رئیسی، کشور ایران در شانگهای و بریکس عضو شد و ایران از همه ظرفیت های دپیلماسی، نظامی و ... برای برخورد با استکبار جهانی و اسرائیل غاصب استفاده کرد.

وی یادآور شد: در مراسم تشییع آیت الله رئیسی بیش از ۶۰ کشور جهان پیام تسلیت ارسال کردند.

تحلیلگر ارشد محور مقاومت از لبنان با بیان این که شهید آیت الله رئیسی و شهید امیرعبداللهیان در هر شرایطی حامی مردم مظلوم فلسطین بودند، گفت: این دو شهید بزرگ، از تمام ظرفیت های نظامی و دیپلماسی برای مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیست غاصب استفاده کردند تا بتوانند آرامش را به مردم مظلوم فلسطین برگردانند.

حکم امهز شهید آیت الله رئیسی و شهید امیر عبدالهیان را چهره‌های اثرگذار در جهان عنوان کرد و افزود: شهدای خدمت دستاوردهای بی نظیری در کشور ایران و کشورهای منطقه داشتند که آثار آن همچنان ماندگار است.

کد خبر 1766200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha