فراگیری بیش از ۱۲ رشته تخصصی به صورت رایگان در مساجد گیلان

حجت الاسلام حاجتی از برگزاری رویداد فرهنگی هنری «هزار مشعل» در مساجد استان گیلان خبر داد و گفت: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در بیش از ۱۲ رشته این رویداد فرهنگی هنری، آموزش‌های تخصصی را به صورت رایگان فرا می‌گیرند.  

حجت الاسلام رضا حاجتی_ مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به اینکه رویداد فرهنگی هنری «هزار مشعل» در مساجد استان در حال برگزاری است به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: این رویداد با برگزاری محفل «انس، تدبر و تلاوت قرآن کریم» با همکاری کانون شهید مصطفی خمینی مسجد جامع اطاقور لنگرود آغاز شد.

وی با بیان اینکه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان در بیش از ۱۲ رشته این رویداد فرهنگی هنری آموزش‌های تخصصی را به صورت رایگان فرا می‌گیرند افزود: این رویداد در دو سطح مقدماتی و پیشرفته برگزار می‌شود که تا کنون با استقبال خوبی از سوی مساجد روبرو بوده‌ایم.

حجت الاسلام حاجتی از برگزاری دوره «نواهای شبستان» خبرداد و تصریح کرد: این دوره ویژه گروه‌های سرود کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است که به صورت جشنواره سرود و همچنین کارگاه‌های مبانی سرود در دو بخش سرود تولیدی و تقلیدی اجرا می‌شود.

وی ایثار و شهادت، عفاف و حجاب، مضامین مربوط به ائمه اطهار(ع)، فلسطین و غزه، انقلاب اسلامی و مناسبت‌های ملی و مذهبی را از محورهای این کارگاه آموزشی برشمرد.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با بیان اینکه از ۱۰ گروه سرود برتر حمایت ویژه خواهد شد اذعان کرد: این کارگاه آموزشی نیمه اول تیر برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۱۳۳۳۲۵۴۷۸۴ و یا شماره ۰۹۱۱۷۶۰۰۴۸۲ تماس حاصل کنند.

کد خبر 1766588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha