چهارمحال‌وبختیاری میزبان رئیس سازمان انرژی اتمی شد

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به‌منظور حضور در یادواره سرداران شهید زال، نجف یوسف‌پور و شهدای بخش ناغان امروز سه‌شنبه ۱۵ خرداد وارد فرودگاه شهرکرد شد و مورد استقبال غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال‌وبختیاری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال‌وبختیاری، محمد اسلامی معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به‌منظور حضور در یادواره سرداران شهید زال، نجف یوسف‌پور و شهدای بخش ناغان امروز سه‌شنبه ۱۵ خرداد وارد فرودگاه شهرکرد شد و مورد استقبال غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال‌وبختیاری قرار گرفت.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی در سفر خود به چهارمحال‌وبختیاری از سامانه پرتودهی هسته‌ای گاما شهرکرد بازدید می‌کند.

سامانه پرتودهی گاما در سال ۱۳۹۹ به‌عنوان یک زیرساخت در حوزه صنایع غذایی و تجهیزات پزشکی با ۳.۵ میلیون دلار و ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

این زیرساخت در رعایت استانداردها و پروتکل‌های بهداشتی و حذف مواد شیمیایی در حوزه نگهداری و افزایش ماندگاری مواد غذایی، میوه و صیفی‌جات کاربرد دارد و در حوزه تجهیزات پزشکی نیز در بخش استریل به کار گرفته می‌شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی همچنین در سفر یک‌روزه خود به چهارمحال‌وبختیاری با نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و امام‌جمعه شهرکرد دیدار می‌کند.

شرکت در نشست شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های سفر یک‌روزه معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی به چهارمحال‌وبختیاری است.

کد خبر 1766743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha