پرداخت اقساط معوقه محرومان به همت مسجدی‌ها

مقتدری گفت: در راستای اجرای طرح «پنجشنبه‌های مهرورزی» در کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) گراش، تعداد ۳۹ بسته گوشت توزیع و اقساط معوقه خانواده‌های محروم نیز پرداخت شد.

علی اکبر مقتدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس با اشاره به اجرای طرح «پنجشنبه های مهرورزی» در کانون امام رضا(ع) گراش، گفت: در ادامه برنامه های خیرخواهانه بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) شهرستان گراش، و در بیست و نهمین گام از طرح پنجشنبه های مهرورزی تعداد ۱۷ گوشت گرم تهیه و میان بسته خانواده های کم برخوردار توزیع شد.

وی افزود: برای اجرای این طرح، هزینه ای نزدیک به پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به همت خیران نیکوکار و اهالی مسجد صرف شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام رضا(ع) گراش افزود: در راستای اجرای این طرح،  اقساط عقب افتاده وام سرپرست خانوار  به مبلغ ۲ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان پرداخت شد. 

وی بیان کرد: همچنین در قالب سی امین طرح از پنجشنبه های مهرورزی، تعداد ۲۲ بسته گوشت به ارزش ۶ میلیون تومان تهیه و میان خانواده های محروم محله توزیع شده است.

مقتدری عنوان کرد: بسته های گوشت در این برنامه، توسط بچه های مسجد میان خانواده های کم برخوردار شهرستان گراش توزیع شده است.

وی گفت: این طرح به منظور حمایت از خانواده ها و اقشار محروم جامعه پنجشنبه های هر هفته، به همت بچه مسجدی های کانون امام رضا(ع) اجرا می شود.

کد خبر 1766750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha