پیکر مطهر شهید مدافع حرم سعید آبیار تشییع می‌شود

دانش کهن با اشاره به اهمیت گرامیداشت مقام والای شهیدان گفت: آیین تشییع پیکر مطهر و شریف شهید مدافع حرم، حسین آبیار فردا پنجشنبه ۱۷ خرداد در کرج با حضور مردم ولایتمدار و مومن استان البرز تشییع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، امیرحسین دانش کهن با اشاره به اهمیت گرامیداشت مقام والای شهیدان گفت: آیین تشییع پیکر مطهر و شریف شهید مدافع حرم، حسین آبیار فردا پنجشنبه ۱۷ خرداد در کرج با حضور مردم ولایتمدار و مومن استان البرز تشییع می شود.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز افزود: به منظور حضور در این آیین مردم مومن و ولایتمدار شهر کرج از ساعت ۸ و نیم صبح از میدان شهداء تا آستان مقدس امامزاده حسن(ع)، به منظور تشییع و اقامه نماز حضور پیدا می کنند.

وی با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهید حسین آبیار در آستان مقدس حضرت شاعبدالعظیم حسنی واقع در شهر ری به خاک سپرده می شود تصریح کرد: آیین وداع با پیکر مطهر چهارشنبه ۱۶ خرداد در مسجد چهارده معصوم واقع در ۳۵۰ مکتری بنیاد برپا می گردد. 

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان البرز خطارنشان کرد: تکریم وتعظیم مقام عالی شهداء یکی از مهمترین مسائلی است که مردم مومن و ولایتمدار شهر کرج همواره نسبت به آن توجه داشته اند. 

گفتنی است، شهدا مدافع حرم، شهدی حسین آبیار متولد سال ۵۱ است که سیزدهم خرداد در شهر حلب به شهادت رسید. 

کد خبر 1766905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha