برپایی ۴۳ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خوسف

حسینی گفت: ۴۳ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خوسف برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خوسف، جلسه هیئت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با دستور کار تعیین شعب اخذ رأی به ریاست فرماندار شهرستان، رئیس و اعضای هیأت نظارت، اعضای هیأت اجرایی و حقوقی در محل سالن جلسات فرمانداری خوسف برگزار و در این جلسه ۴۳ شعبه اخذ رأی در این شهرستان برای انتخابات پیش رو تعیین شد.

دکتر سید علی حسینی فرماندار خوسف در این جلسه با قدردانی از همکاری عوامل انتخابات و برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبریی به بهترین نحو ممکن، اظهار داشت: با شناسایی و بررسی آسیب های انتخابات گذشته و نواقص آن، برای رفع آنها در انتخابات پیش رو تلاش خواهد شد.

وی با اشاره به انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری در تیر ماه آینده، پیگیری مکرر و مداوم در همه عرصه ها از جمله دیپلماسی، عمرانی، اقتصادی، فساد ستیزی و ... را از مهمترین شاخص های شهید آیت الله رئیسی دانست.

به گفته وی سلامت نفس، سلامت اخلاقی و توجه به آینده انقلاب، فارغ از دوره مسئولیت ریاست جمهوری و پذیرش ریسک در این راستا از جمله دیگر شاخص های رئیس جمهور شهید بود.

فرماندار خوسف با اشاره به حساسیت انتخابات پیش روی، دقت، شفافیت، سلامت و امنیت انتخابات را مهمترین حوزه ورود مجریان انتخابات برشمرد و بر انجام تمهیدات در این راستا تأکید کرد.

گفتنی است، در این جلسه ۴۳ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان خوسف تعیین گردید که از این تعداد ۲۳ شعبه در بخش مرکزی و ۲۰ شعبه در بخش جلگه ماژان قرار دارند.

کد خبر 1767298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha